Tast de Fruita a 5è: Disfruita-la

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de cinquè hem “DISFRUITAT” molt realitzant el taller de tast de fruita dintre de les activitats programades per la setmana d’hàbits saludables.

Amb la realització del tast guiat hem après que menjar fruita és sa i també és divertit. Hem aprés a valorar els productes amb criteris de qualitat organolèptica (utilizant tots els sentits i no només el gust) i pel seu valor alimentari en la nostra dieta; a conèixer les diferents espècies i varietats de fruita incidint en les fruites autòctones i de temporada.
Després hem rebut una carmanyola “Disfruita-la” amb forma de poma, gràcies a la col·laboració d’Unió de Pagesos que ens les ha proporcionat, i amb l’objectiu que després la reutilitzem per portar la fruita a l’escola com esmorzar.