Fem acrosport a educació física

Aquest trimestre els alumnes de cinquè estem treballant l’acrosport dins l’àrea d’educació física. L’acrosport és un esport cooperatiu on es barregen elements gimnàstics, equilibri, figures, coreografies…

A cada classe treballem en petits grups de cinc o sis persones i, a partir d’uns models, escollim o inventem les figures que més ens agraden, pensem i provem la posició que ha d’ocupar cada membre del grup, les practiquem a cada sessió, creem enllaços entre cadascuna d’elles, escoltem als altres, aportem idees i opinions, ens ajudem a pujar i a corregir les postures, escollim una cancò… tot això per a crear una coreografia original que haurem de representar davant dels altres alumnes i es gravarà en video.

Mireu les fotos per a veure que bé ens està quedant!