Artístic. Tardes de Cantània

Durant aquest curs, l’alumnat de 3r, 4t 5è i 6è participem al projecte Cantània.

Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Els encàrrecs, fins a dia d’avui, s’han fet a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi.

Aquest curs 2020-21 se celebren els 32 anys de Cantània, i es fa la següent cantata:

VIRTU@L

La música és de l’Óscar Peñarroya i les lletres del Cèsar Aparício.

“Les noves tecnologies són per tot arreu i han vingut per quedar-s’hi. En Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial i està descobrint un univers que el fascina. Fins on arribarà el
poder de seducció d’aquest món virtual?”
Tots estem molt il·lusionats amb aquesta cantata de les noves tecnologies i la història d’en Marcel, i per poder aprendre les cançons us anirem penjant diferents recursos per anar practicant a
casa tot el que fem a classe.
Cantant i ballant aprendrem noves tecnologies!

Us deixem els vídeo de la Cantata per tal que aneu practicant!!!

El món digital

El blues del Marcel

La creació de la Sara

Tot el que jo puc fer per tu…