Artístic. Tardes d’Art Visual i Plàstic

L’educació contempla el desenvolupament integral de l’alumnat. Per això creiem fermament en el treball de l’Educació Artística.

La pandèmia no ens ha permès desenvolupar tal i com havíem somniat les tardes del dilluns, però ens ha donat l’oportunitat d’iniciar un treball de la música i de l’educació visual i plàstica amb el què crearem els fonaments d’un gran projecte artístic que integrarà el teatre, l’art, la música i la dansa.

Seguim amb la idea de treballar de forma conjunta intercicles, per tal de generar situacions d’aprenentatge vinculades a les arts que afavoreixin l’aprenentatge de l’alumnat, tot atenent la diversitat i fomentant la inclusió, així com fomentar el gust per les arts entre la comunitat educativa i aportar futur públic per a les arts i la cultura alhora que es generen oportunitats per detectar i promoure el talent en l’àmbit de les arts tot atenent la diversitat.