Cultura Digital. Projecte Google Classroom

La Plataforma de Google Classroom ens ha permès digitalitzar l’aula amb @escolamontsantreus.cat

Tot l’alumnat i equip docent de l’escola té un usuari i una contrasenya. Amb aquest usuari es pot entrar a l’escola virtual que vam crear el curs passat com a prova pilot a cicle mitjà i superior i que, el curs 2020-2021, hem instaurat com a eina de classe tant en cas de confinaments com per a seguir el curs de forma presencial, dins del nostre pla digital de centre.

Aquesta plataforma ens permet utilitzar les eines “google” com el drive, el gmail, el meet, entre d’altres. I sobretot fem servir l’eina classroom on alumnat, mestres i famílies poden compartir tasques i recursos, i ens serveix com a eina de comunicació.

En el cas dels més petits i les seves famílies és una aula virtual on penjar recursos i arxiu audiovisual del que es fa a l’escola; per als més grans és una eina de treball de continuïtat del que es fa a classe i també una eina col·laborativa.

Per a l’escola, ha estat un pas important com a oportunitat d’aportar d’una forma directa la competència digital a la nostra comunitat educativa.