Literari. Revista Portaveu

El Portaveu és la revista de la nostra escola. Surt cada trimestre. No us la perdeu!

En aquesta carta del núm.171, el mateix Portaveu ens explica qui és:

Benvolguts nens i nenes de l’Escola Montsant,

Sóc el Portaveu, la vostra revista de l’escola. M’he permès escriure-us perquè sempre sou vosaltres qui m’ompliu de vida cada trimestre.

PORTAVEU! El meu nom ja ho diu tot, tal i com ho van pensar aquells que el març del 1975 – quina colla d’anys! –  van decidir donar-me vida com a butlletí d’informació mensual per a les famílies.

I sabeu què? Doncs que estic contentíssim de ser la revista que més fans tinc de l’Escola Montsant i, sobretot, de què els meus fans siguin nens i nenes amb ganes d’explicar el món, de dibuixar i pintar el que veieu, i de fer-nos emocionar des dels vostres ulls encuriosits, agosarats i plens de vida.

A mi m’agrada molt quan s’explica que sóc una revista feta pels nens i les nenes, i!!! per als nens i les nenes. I m’encanta ser la revista d’experiències i vivències que vosaltres regaleu a tothom per conèixer de primera mà tot el que feu a l’escola.

Nens i nenes de l’Escola Montsant! No perdeu mai les ganes d’escriure i comunicar perquè gràcies a vosaltres sóc el Portaveu!

PORTAVEU 180 by e3007105 on Scribd