Artístic. Mostra de Teatre del Baix Camp

Aquest curs, la nostra escola torna a participar a la Mostra de Teatre del Baix Camp, enguany en la seva XXXIX edició. L’alumnat de 1r Estel hi ha participat amb l’obra “El ratolinet que escombrava el raconet”. Podeu gaudir-la en el següent enllaç. Enhorabona artistes!!!

Volem agrair a tothom qui ha fet possible l’assessorament de l’actor reusenc Gerard Domènech.

La Mostra de Teatre és una activitat educativa gestionada per la Comissió Organitzadora constituïda per professionals del CRP i docents dels centres educatius de la comarca, organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics Baix Camp,  i subvencionada per la Diputació de Tarragona.

La Mostra mobilitza un gran nombre de centres educatius, alumnat i docents de tota la comarca del Baix Camp per tal:

• d’afavorir l’intercanvi d’experiències escolars.
  • dinamitzar la projecció del currículum escolar.
  • estimular i aprofundir en les competències comunicatives, socials i expressives que es treballen en totes les aules dels nostres centres educatius.

Com que el curs passat no vam poder representar-la al teatre, vam fer-ho des de casa!