L’escola

Benvolgut/benvolguda,

Has entrat a la pàgina web de la nostra escola, l’Escola Montsant. Et convidem a que naveguis i facis un recorregut per conèixer el que fa la mainada al nostre centre educatiu.

Com podràs comprovar, som una escola petita però no per això menys gran. Creiem en el treball pedagògic que, amb bon criteri i molta voluntat, venim fent des de fa més de 50 anys a la ciutat de Reus. Educar no és cosa d’un dia, una setmana o un any; s’educa tota la vida de la mateixa manera que ens formem durant tota la vida i, segurament, l’escola és el lloc on els nens i les nenes passen moltíssimes hores i el lloc del qual s’emporten una gran motxilla plena d’experiències, tant a nivell acadèmic com humà.

Has arribat a una escola plena de vida. De fet, es diu que on hi ha nens hi ha vida, però aquí trobaràs mestres compromesos amb la seva tasca, famílies il•lusionades i dinàmiques a l’escola i tot un conjunt d’activitats i d’emocions que fan d’aquest petit espai un gran projecte comú de família i escola.

Així doncs, us convidem a conèixer les nostres activitats, a endinsar-vos en el nostre projecte pedagògic i a gaudir de la nostra escola mitjançant les notícies, les fotografies i totes aquestes pinzellades que us volem oferir amb aquesta web. Sigueu benvinguts i, si encara us en queden dubtes, restem a la vostra disposició.

Atentament,
ESCOLA MONTSANT