SORTIDA A CAN RIBAS!

PER FI va arribar el divendres 22 d’octubre i tot i que el dia va aparèixer amb petits núvols, no plovia com el passat 4 d’octubre. Així que tots i totes vam saltar del llit i ens vam col·locar les motxilles sense pensar-ho ni un moment! Ningú ens podia treure la il·lusió de fer la nostra primera sortida!!! Quins nervis, quina felicitat!!!

A l’escola, tot estava preparat: medalles posades, pícnics a dins de les motxilles i…Cap a l’autocar, tot acomiadant-nos de les nostres famílies. En arribar, FEIA UN DIA ESPECTACULAR, ens estaven esperant les monitores i els monitors de Can Ribas. En primer lloc, vam esmorzar separats en grups bombolla, vam jugar una mica pel sorral i ens vam preparar per la GRAN AVENTURA. Vam posar-nos en camí i ens vam endinsar en el bosc de la tardor. Vam poder veure petjades d’animals, caus, tipis d’indis, escoltar el so dels ocells o, simplement, el del propi bosc. Hem anat fent moltes troballes i agafant tresors (fulles de diferents arbres, pinyes, pinyons, glans, pedres, tronquets…) i les hem anat posant en una bossa gegant per portar-les a l’aula. Les mirarem, estudiarem i treballarem amb elles. Un cop acabada la ruta pel bosc, hem jugat a molts jocs, fent una gimcana. En acabar, tots i totes teníem MOLTA gana. Vam dinar i jugar lliurement pel sorral i per l’esplanada. Ah! També, cal dir que vam tenir la sort de rebre a la Castanyera i poder ballar i cantar amb ella la seva cançó. Ens ho hem passat pipa!!! Tant i tant, que alguns nens i nenes ens deien als mestres… I com és que marxem ja? Doncs, quin dia tan curt!!!

Aquí, us deixem un recull dels moments de la sortida. Esperem que us agradi i en gaudiu tant com els vostres fills i filles i nosaltres mateixos de la sortida de CAN RIBAS!!!

I-5 A, El Bosc

I-5 B, Somnis