PORTES OBERTES PER AL CURS 2021-22

La tria d’escola és un dels moments més importants per a l’educació dels nostres infants.

La situació de la pandèmia fa complicat mostrar-vos l’escola tal i com ens agrada, malgrat que ens esforçarem per poder convertir aquesta realitat en una oportunitat i poder compartir amb vosaltres el nostre Projecte Educatiu,  resoldre els vostres dubtes i poder-vos oferir una mica de llum en aquesta encreuada. Ens agradarà que us hi apunteu!

El proper divendres 5 de març  a les 9h es donarà per finalitzat el període d’inscripció a les Portes Obertes Virtuals. Si encara no us hi heu inscrit, teniu temps de fer-ho.

Us obrim les nostres portes…

Preinscripció Curs 2021-22

INFORMACIÓ RELATIVA AL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2021/2022
Període: del 15 al 24 de març de 2021
Sol·licitud:  Pendent d’enllaç.
Novetats:

• A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper.
  • No cal lliurar… Llegeix més»

ANEM A PSICO AMB P3!

Als nens i nenes de P3 hi ha un dia de la setmana que ens fa especial il·lusió i aquests és el dia que fem psicomotricitat.

A les sessions posem en marxa el joc, l’acció, les habilitats motrius, descarreguem energia i, sense adonar-nos, afavorim el nostre… Llegeix més»