JORNADA DE PORTES OBERTES

Fes clic al següent enllaç, per accedir al formulari d’inscripció a les portes obertes:

ÚLTIM DIA PER INSCRIURE’S A PORTES OBERTES: 2 DE MARÇ DE 2020!!!

L’escola Els Llorers creu en el nou enfocament de l’educació i en la rellevància d’aprendre.

UNA RUA BEN DIVERTIDA!

Aquesta mateixa tarda hem pogut commemorar la festa del Carnaval, una celebració pertanyent al calendari lunar. Per aquest motiu, és una festa mòbil que se celebra set setmanes després de la primera lluna plena passat el solstici d’hivern.
La festa s’emmarca dins les activitats que proposa el Currículum i… Llegeix més»

SORTIDA BÀDMINTON BARCELONA SPAIN MASTERS

Les i els alumnes de cicle superior, han pogut gaudir d’una sèrie d’activitats relacionades amb el bàdminton:

• Punteria
  • Relleus
  • Practica i jocs
  • Fer un clauer
  • Visita guiada per les instal·lacions
  • Visionar partits

Tot això ha sigut possible, donat que han pogut assistir al torneig internacional que se celebra aquesta setmana a la… Llegeix més»

ELENA SIRENA

“Elena Sirena” és el títol d’una nova col·lecció de l’editorial Alfaguara, escrita per Ona Carbonell, medallista olímpica, i il·lustrada per Laia Matari, exalumna de l’escola Els Llorers.
 Les dues obres editades fins ara tenen com a protagonista l’Elena, una excel·lent nedadora que lluita per triomfar en… Llegeix més»