PORTES OBERTES PER AL CURS 2021-22

La tria d’escola és un dels moments més importants per l’educació dels nostres infants.

La situació de la pandèmia fa complicat mostrar-vos l’escola tal i com ens agrada, malgrat ens esforçarem per poder convertir aquesta realitat en una oportunitat i poder compartir amb vosaltres el nostre Projecte Educatiu, compartint plegats els vostres dubtes, neguits i poder-vos oferir una mica de llum en aquesta encreuada. Ens agradarà que us hi apunteu.

Per a fer-ho només caldrà que ompliu aquest un breu formulari de Google que properament publicarem, a través del qual ens indicareu a quina sessió us aniria millor connectar-vos.

Per a realitzar les portes Obertes Virtuals de Llorers us oferim 4 sessions diferenciades en matí o tardes:

Dilluns 8 de març a les 10h i a les 15h
Divendres 12 de març a les 10h a les 15h

Tot just abans s’iniciï el període de preinscripció, que també serà telemàtic entre el 15 i el 24 de març a través de la web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Us obrim les nostres portes…

ANEM A PSICO AMB P3!

Als nens i nenes de P3 hi ha un dia de la setmana que ens fa especial il·lusió i aquests és el dia que fem psicomotricitat.

A les sessions posem en marxa el joc, l’acció, les habilitats motrius, descarreguem energia i, sense adonar-nos, afavorim el nostre… Llegeix més»