LA LLAVOR DEL CANVI

L’escola Els Llorers creu en el nou enfocament de l’educació i en la rellevància d’aprendre.

Actualització de l’aplicació Dinantia

Aquest estiu la plataforma de Dinantia ha fet una actualització. Aquesta actualització ha sigut per millorar les prestacions i fer-la més accessible.
Aquesta actualització obliga a tots els usuaris de l’app mòbil a tornar iniciar sessió. Afecta a mestres, pares, mares, administradors…
Això vol dir que fins… Llegeix més»

CAMÍ AMIC

Aquest dimarts, al pavelló dels Llorers, els nens i nenes d’Infantil, de cicle inicial i els infants de P2 de l’escola bressol l’Arbret hem gaudit amb l’espectacle de “Rah-mon Roma”, activitat emmarcada dins del Projecte del “Camí Amic”, però que degut al mal temps no… Llegeix més»

INTERPRETEM “DE ELLOS APRENDÍ”

Sens dubte un dels èxits musicals d’aquest curs és ‘De ellos aprendí‘, una cançó de David Reés, en la que el compositor utilitza frases mítiques de les pel·lícules que han crescut amb ell.
Segur que molts de nosaltres també hem crescut amb aquestes pel·lícules i ens sentim… Llegeix més»