PREINSCRIPCIONS CURS 2021-2022

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07-05-2021

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds de 2n cicle d’educació infantil i de primària és el 69.448

En aquest link trobareu el barem definitiu, un cop resoltes les reclamacions, de les inscripcions a l’Escola Els Llorers per al curs 2021-2022

En aquest link trobareu el barem provisional de les inscripcions a

l’Escola Els Llorers per al curs 2021-2022

QUI SOM?

Una escola que empodera els seus alumnes per a ser ciutadans competents, crítics i creatius, amb capacitat d’esforç i amb ganes de transformar el món per millorar-lo.

Impulsem entorns d’aprenentatge adients per desenvolupar les competències clau per als ciutadans del segle XXI.  Oferim una educació de qualitat que afavoreixi la creativitat amb els nostres Projectes Artístics, tecnològics i metodològics.

Posem un especial èmfasi en l’educació emocional de l’infant a través de tutories individualitzades; creem un estret vincle amb els infants fent-los sentir capaços, estimats i respectats.

L’objectiu principal de l’educació és el de crear persones que siguin capaces de fer coses noves,
i no simplement de repetir el que altres generacions han fet.
Jean Piaget