JORNADA DE PORTES OBERTES

Fes clic al següent enllaç, per accedir al formulari d’inscripció a les portes obertes:

L’escola Els Llorers creu en el nou enfocament de l’educació i en la rellevància d’aprendre.

ELENA SIRENA

“Elena Sirena” és el títol d’una nova col·lecció de l’editorial Alfaguara, escrita per Ona Carbonell, medallista olímpica, i il·lustrada per Laia Matari, exalumna de l’escola Els Llorers.
 Les dues obres editades fins ara tenen com a protagonista l’Elena, una excel·lent nedadora que lluita per triomfar en… Llegeix més»

ANEM AL TEATRE!

Els infants de P-4 hem anat a veure la representació de l’obra “El Monstre de Colors”. Una posada en escena plena de música i colors on hem connectat amb cada emoció. Hem vist al monstre content, trist, enrabiat, acovardit, tranquil i enamorat. Ens ho hem… Llegeix més»