INICI DEL CURS 2020/21

La nostra escola aposta per un model que permeti el desenvolupament integral de l’infant a través d’un marc de confiança en què se sentin acompanyats a l’hora d’anar superant fites.

És amb aquesta intenció que us presentem el Power Point que recull els pilars del nostre nou model educatiu.

I encara una mica més… FAQ’S

PRIMERES SETMANES DE P4

Tots som conscients que aquest any és ben diferent i atípic però aquesta situació que ens ha tocat viure no ens ha fet perdre la il·lusió per començar l’aventura d’aquest nou curs.
Els infants han fet una bona adaptació, han establert nous vincles amb els nous… Llegeix més»

COMENCEM UN NOU CURS, P5

Famílies de P5, ja podem dir que estem adaptats a l’escola malgrat que aquest inici de curs hagi estat força diferent. Hem salvat el confinament, hem gaudit l’estiu i per fi, ens hem pogut retrobar a l’escola, en teníem moltes ganes!
Durant aquests primers dies de… Llegeix més»

TRANSFORMACIÓ DEL PATI

El curs passat els alumnes que fèiem 5è vàrem portar a terme un projecte de transformació del pati per convertir-lo en un Refugi Climàtic.
Durant aquest estiu s’han estat realitzant  les obres oportunes per convertir el nostre pati en un espai més sostenible, fresc i agradable.
Ha… Llegeix més»