REVISTA DE SANT JORDI 2021-22. ESCOLA ELS LLORERS.

REVISTA ESCOLA ELS LLORERS 2021-22

L’equip de mestres i l’alumnat de l’escola Els Llorers us presentem la revista de Sant Jordi del curs 2021-2022.

Un cop superats aquests mesos de pandèmia, enguany hem pogut tornar a celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola; així, els nostres infants i joves han tingut l’oportunitat de respirar l’ambient d’aquesta celebració tan especial amb la realització d’activitats ben variades i engrescadores.

Al llarg d’aquests dies l’escola ha organitzat tallers per treballar en grups més reduïts i així garantir que els nostres infants poguessin elaborar les seves obres de manera conjunta i col·laboradora, garantint uns espais ideals per treballar de manera creativa i relaxada amb l’ajuda i suport de tot l’equip de mestres.

Cada grup ha treballat la categoria proposada segons la programació curricular del seu nivell. A dins de la revista hi ha els treballs fets pels alumnes d’I3 a 6è.

Esperem que us agradi.