P-5 PARTICIPEM EN UN NOU PROJECTE:  “JUGAR AL CARRER”.

DES DE L’ESCOLA, ENS VAN PROPOSAR PARTICIPAR EN AQUEST PROJECTE QUE EL PORTEN 2 EQUIPS, LEMUR (Laboratori d’emergències urbanes) I LA COOPERATIVA LA FUNDICIÓ. A les que volem agrair tota la seva tasca i les fotos que han compartit amb nosaltres per poder realitzar aquest article.

VÀREM FER TRES ACTIVITATS, PORTADES PER AQUEST GRUP DE 3 DINAMITZADORES. LES DUES PRIMERES LES VAM FER PER SEPARAT CADA GRUP DE P5: SOMNIS, BOSC I CONTESLA 3a, DE CLOENDA, LA VAM FER CONJUNTA.

1a sessió. DIAGNÒSTIC PATI INFANTIL I ENTRADA A L’ESCOLA .

Vam jugar amb el cos, amb els nostres sentits, ens endinsàrem en veure com és el nostre pati, on són i com són les tanques… com ens agradarien que fossin…Jugàrem amb materials diversos, robes, cordes, taules, cadires…

2a sessió. DIAGNÒSTIC “ECOSISTEMA CARRER” (CARRER ARAGÓ, CARRER COMTE BORRELL, ECO XAMFRÀ CARRER CONSELL DE CENT).

Aquest dia vam jugar al Claustre de l’escola, i sortirem a buscar tresors pel carrer, a explicar per on anem nosaltres amb els pares, on berenem en sortir de l’escola, anarem fins l’eco xamfrà de Consell de Cent, un  espai  pacificat i segur … jugàrem espontàniament amb les propostes que ens va donar l’espai dinamitzat i amb els materials que ens han proporcionat les facilitadores (mascaretes, pals, bossa dels tresors).

3a sessió. VISIONS AL PATI DEL JARDÍ MEDITERRANI

Intentàrem somiar, imaginar, prefigurar i compartir solucions per alguns dels espais que vam explorar a través del cos, la sensorialitat i el joc espontani durant les 2 sessions  anteriors… confegirem un collage amb molts de materials damunt d’una fotografia en blanc i negre dels llocs on hem estat. Com ens agradaria que fos el pati? Quines joguines o jocs hi posaries…? Posàrem color, formes, idees i creativitat a aquests espais.

HA ESTAT MOLT DIVERTIT, UNA NOVA EXPERIÈNCIA, ENS HAN DESPERTAT INQUIETUDS:  VOLDRÍEM TIROLINES, MÉS TOBOGANS, MÉS SORRA, MÉS PLANTES… EN ELS SEGÜENTS COLLAGES PODEU VEURE COM HAN PLASMAT ELS INFANTS LA SEVA VISIÓ DE L’ESPAI.

(Aneu clicant a les fotos per accedir als àlbums)

LES MESTRES DE P5 NÚRIA, ALBA I MARISA.