LA TERRA I EL MAR. PROCÉS DE FAMILIARITZACIÓ

Fa prop d’un mes que vam començar l’escola i, als ambients de La Terra i El Mar, estem consolidant el nostre procés d’adaptació!

Un inici de curs progressiu amb grups reduïts i franges curtes de temps va afavorir un clima acollidor i respectuós amb el ritme de cada infant. Vam gaudir molt d’aquests primers dies d’escola, familiaritzant-nos de mica en mica amb un nou espai i amb els companys/es i referents adults que ens acompanyarien al llarg de l’any. Tenir la nostra família a prop ens va ajudar a rebaixar les nostres pors i inseguretats, aconseguint sentir-nos poc a poc cada vegada més segurs i confiats a l’escola.

Enguany hem pogut reprendre les entrades relaxades. Aquests moments compartits diàriament amb les famílies han estat, sens dubte, un recolzament clau. L’adaptació dels més petits de l’escola és un procés que no té una durada establerta, ja que cada infant i cada grup té uns ritmes d’adaptació molt personals. No dubteu que les mestres continuarem acompanyant de manera propera les necessitats, demandes i emocions que sorgeixin en cada un d’ells.

D’ençà que a l’octubre vam començar l’horari complet hem pogut conèixer la dinàmica de l’aula, descobrir nous espais de l’escola i compartir moments de grup a l’assemblea. Això ens ha permès anar creant un sentiment de pertinença que ajudarà a forjar una bona cohesió de grup.

Està sent un plaer acompanyar els vostres fills i filles en aquesta nova etapa. A través d’aquest recull d’imatges, avui, us volem obrir una petita finestra a les vivències compartides durant aquest temps:

(Feu clic a la imatge per accedir als àlbums de fotografies)

Seguirem compartint descobertes, somriures i aprenentatges… Aquesta aventura no ha fet més que començar!!!