INFANTIL CELEBRA LA FESTA DE LA CASTANYADA

La tardor ha arribat a l’Escola i ha omplert de nous colors i de noves propostes els ambients i els nostres espais. Hem experimentat i jugat amb els colors de la tardor, les fulles i els fruits secs. És molt divertit fer seriacions amb castanyes, ametlles, nous… Remenar branques, fulles, pinyes, branques en un minimón de bosc, pintar pinyes, fer un cargol amb fang i fulles, una escultura amb materials naturals , una paperina on sortia un titella d’una bonica castanyera…
També hem fet banderoles, a les sessions de plàstica, per guarnir els passadissos del claustre. Cada dia una aventura nova, així és la nostra escola! I després de tanta preparació i emoció… per fi el dia de la Castanyada! Al matí, hem recordat contes de la Castanyera… hem ballat la seva dansa… després de l’esmorzar i fer una estona de joc lliure pel pati tots DISFRESSATS DE CASTANYERS I CASTANYERES, DE BRUIXES I BRUIXOTS… hem anat a gaudir de l’espectacle de FESTA que ens havien preparat l’AFA.
Hem gaudit de les cançons i balls i ens ho hem passat PIPA. Ha estat molt DIVERTIT!!!
Però no s’havia acabat la xerinola… després de dinar… ENS HAN VISITAT … ELS PARES I MARES CASTANYERES!! Ens han portat paperines amb castanyes i ens les hem cruspit en un tres i no res. Que bones!!! Més música i cap a casa, que de ben segur, ens esperen més sorpreses de TOTS SANTS. Quin dia tan esgotador i divertit!!!

Aquí, en teniu una mostra de tots aquests bonics moments.
Esperem que us agradin!!!

L’Equip de Mestres d’Infantil