EL PERÍODE D’ADAPTACIÓ A EI 3 ANYS

Aquestes primeres setmanes de curs estan sent tota una aventura per l’alumnat d’infantil de 3 anys i l’equip de mestres que l’acompanya. Els ambients de la Terra i el Mar s’han omplert d’emoció, vitalitat i il·lusió amb l’arribada dels petits de l’escola!

Des dels primers dies d’aquest curs els infants han explorat amb interès i curiositat els diferents espais de l’ambient. Mirant contes, fent construccions, joc simbòlic, puzles i altres propostes artístiques hem anat descobrint l’aula i la relació amb els companys i companyes, començant a conèixer-nos així els uns als altres! Darrerament hem fet també les primeres assemblees de grup compartint un munt de vivències plegats. Hem gaudit especialment amb l’explicació de contes, les cançons i cantarelles que hem après, els jocs de relaxació que hem anat posat en pràctica i, per descomptat, de totes les sorpreses que ens han anat arribant!

Fora la nostra classe els infants han tingut l’oportunitat de descobrir altres espais de l’escola com el menjador, el dormitori, el claustre, el sorral i la sala de psicomotricitat.

De mica en mica s’estan familiaritzant amb els espais de l’escola i també amb les mestres que els acompanyem… Qualsevol moment és ideal perquè s’asseguin al nostre costat a mirar un conte, per compartir una estona de joc amb nosaltres, per fer cantarelles i moixaines! Agafar-nos de la mà, la nostra mirada, una abraçada o carícia demanada els ha donat consol i ajudat a aconseguir que es sentin tranquils i estimats. I sabeu què? Aquests gestos i demandes que sorgeixen al dia a dia ens mostren el vincle que a poc a poc anem teixint i nosaltres, les mestres, estem molt felices de veure com cada vegada els vostres fills i filles se senten més segurs i confiats a l’escola! Està sent un plaer acompanyar-los en aquesta nova etapa i el millor de tot és que l’aventura no ha fet més que començar:

BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA FAMÍLIA DE L’ESCOLA ELS LLORERS!

Cliqueu sobre les imatges per veure moments d’aquestes primeres setmanes d’adaptació.

EL MAR

LA TERRA