Dinàmica famílies (PSA)

El passat dimecres 13 de juny, a les 16h, es va portar a terme una dinàmica per famílies, on  amb la col·laboració d’en Jordi (El Despertador) vam poder conversar, reflexionar i veure diferents punts de vista sobre les competències i valors que tenen els infants. A més a més, va ser una manera de donar visibilitat a les famílies, donat que recordeu que les 3 potes/eixos principals a l’educació són: Infants (alumnes), Famílies i Escola.

Per això, tota la comunitat educativa us volem donar les gràcies a les famílies per haver assistit; a les que malauradament no van poder acompanyar-nos també, perquè en el seu dia vau confiar en nosaltres  com a escola.

Si cliqueu a l’imatge podreu veure totes les fotografies

També, us deixem l’enllaç al post explicatiu del projecte de centre, només heu de clicar a la fletxa.