Recollida de material humanitari per a Ucraïna

L’Ajuntament d’Alpicat, Alpicat solidari i les famílies ucraïneses d’Alpicat, amb col·laboració amb els centres educatius informen de la campanya de recollida de material humanitari per a Ucraïna, que es farà els dies 10, 11 i 12 de març, al nostre municipi.

Intentem aconseguir que el material sanitari i els articles de primera necessitat que enviem des d’Alpicat cap a Ucraïna siguin els que més falta fan en aquests moments, per això, des de l’escola només recollirem els següents productes el dijous 10 i divendres 11 de març de 2022 a les caixes que hi haurà al hall del centre:

 . Bolquers

          . Llet de creixement per a nadons. 

Hi ha diverses opcions per a col·laborar: comprar el/s producte/s i deixar-los a l’establiment (BonÀrea), comprar els productes i deixar-los al punt de recollida del poble (C/ Major, 12) o comprar els productes i portar-los a l’escola.

Us demanem la vostra col·laboració i us agraïm, per endavant, el vostre suport a aquesta acció que considerem força necessària i urgent en uns moments tan complicats com els que està patint el poble ucraïnès.

Estem segurs que el poble d’Alpicat demostrarà un cop més la seva cara més solidària, a la vegada que desitgem que aquest conflicte que mai no hauria d’haver començat acabi com més aviat millor.

Moltes gràcies per endavant!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>