L’Ajuntament d’Alpicat, Alpicat solidari i les famílies ucraïneses d’Alpicat, amb col·laboració amb els centres educatius informen de la campanya de recollida de material humanitari per a Ucraïna, que es farà els dies 10, 11 i 12 de març, al nostre municipi.
Intentem aconseguir que el material sanitari i els articles de primera necessitat que enviem des d’Alpicat cap a Ucraïna siguin els que més falta fan en aquests moments, per això, des de l’escola només recollirem els següents productes el dijous 10 i divendres 11 de març de 2022 a les caixes que hi haurà al hall del centre:
. Bolquers
. Llet de creixement per a nadons.
Hi ha diverses opcions per a col·laborar: comprar el/s producte/s i deixar-los a l’establiment (BonÀrea), comprar els productes i deixar-los al punt de recollida del poble (C/ Major, 12) o comprar els productes i portar-los a l’escola.
Us demanem la vostra col·laboració i us agraïm, per endavant, el vostre suport a aquesta acció que considerem força necessària i urgent en uns moments tan complicats com els que està patint el poble ucraïnès.
Estem segurs que el poble d’Alpicat demostrarà un cop més la seva cara més solidària, a la vegada que desitgem que aquest conflicte que mai no hauria d’haver començat acabi com més aviat millor.
Moltes gràcies per endavant!


