Des de l’any 2020 formem part de la Xarxa de Competències Bàsiques.
El dissabte 27 de juny de 2026 la Xarxa ha celebrat els 25 anys de camí i des de l’escola hi hem format part aportant una Situació d’Aprenentatge que han desenvolupat l’alumnat de 5è de Primària. Gràcies Carolina Larroya i Laia Masot per liderar amb tanta cura i il·lusió aquest projecte!
Si us agradaria tenir més informació, podeu consultar al següent enllaç. Moltes gràcies!






