Presentem la inauguració del curs 2018-19
Avui el Joel i la Paula, alumnes de sisè, han tingut el privilegi de presentar l’acte d’inauguració de curs que l’Ajuntament de Cornellà ha organitzat al Museu de les Aigües. Han pogut explicar a tots els assistents el projecte de robòtica que a l’escola vam engegar fa dos cursos en col·laboració amb el Citilab. Ho […]
Presentem la inauguració del curs 2018-19 Llegeix més »










