Part estratègica

Diagnosi

En el procés de diagnosi, a part de les reunions amb la comissió digital, s’han utilitzat les següents eines:

• Qüestionari SELFIE a equip directiu, docents i alumnat amb una participació del 100%, 100% i 50%.
  • Recull d’indicadors digitals en els apartats de: estratègia digital, tipologia, equipaments, serveis i usos.
  • Recull de documents de cultura digital en els àmbits de comunicació, famílies i alumnes i docents a partir d’una llista de verificació.
  • Experiència d’usuari a partir de llistes de verificació en 3 modalitats: usuari extern, usuari nou docent i usuari nova família.
  • Anàlisi dels canals de comunicació per docents, alumnes i famílies.
  • Elaboració de la visió digital del centre (característiques digitals del centre que es desitja a tres cursos vista).

Planificació estratègica

Podeu trobar objectius, activitats i indicadors en aquest document.

Avaluació

L’avaluació de la implementació de l’Estratègia digital de Centre es farà en dues fases per part de la comissió d’estratègia digital de centre:

1. La comissió digital farà una validació qualitativa d’activitats acomplertes a final de cada curs.
  2. La comissió digital farà una valoració quantitativa dels percentatges d’assoliment dels indicadors respecte als objectius planejats a final del curs 2024-2025. S’avaluarà l’assoliment dels indicadors d’execució i d’impacte per separat.

En el període 2023-2025 es retran comptes de l’avaluació de l’estratègia digital al claustre i al Consell Escolar.

A partir de la valoració dels indicadors d’impacte a la segona fase d’avaluació, els objectius en què l’assoliment no es consideri satisfactori seran inclosos en una nova estratègia digital pel període 2025-2028.