ITINERARIS

Bones famílies,
Durant aquest segon trimestre, hem treballat els itineraris. Saber entendre direccions, buscar punts de referència i entendre un mapa. I ara, que en sabem prou, les nostres tutores ens han fet preparar la ruta de l’escola fins a l’espai gironès.
Allà hem passejat per les… Llegeix més»

Els metges

Molt bon dia, famílies!
Aquesta setmana a l’aula de 1r d’ESO hem pogut aprendre el nom d’alguns dels aparells que tenen els metges a les consultes (aparell per auscultar, per mesurar la pressió, martell de reflexes, etc.). La mare de la Ribka és doctora i ens… Llegeix més»

Situacions Comunicatives

Bon dia famílies,

Avui hem treballat el llenguatge oral a partir de situacions comunicatives, hem representat que anàvem al metge. Un feia de recepcionista i els altres de pacients.

Llavors hem fet canvi de rols. Ha estat una bona estona per parlar de quelcom tant quotidià com és anar al metge.

Ens ha agradat molt fer-ho, i hem gaudit molt!

Dia de la PAU

Bona tarda famílies,
Avui 30 de Gener és el dia de la PAU. Tots els alumnes de la Maçana hem escrit diferents paraules i frases, relacionades amb la PAU, i entre tots hem definit que és la PAU.
Ho hem gaudir amb una mica de berenar i… Llegeix més»

FINAL 1r TRIMESTRE

Hola famílies,
L’últim dia d’escola abans de les vacances, els alumnes de la Maçana vam anar al cinema a veure Aquaman. Ens va agradar molt anar al cinema i la pel·lícula. A la tarda vam fer una Quina, i, si els alumnes feien línia o quina… Llegeix més»

LA CASTANYADA

Benvolgudes famílies!!
Aquest any hem celebrat la Castanyada. Un dia assolellat de tardor mentre menjàvem castanyes, escoltàvem cançons i gaudíem tots junts. També vam anar a veure l’espectacle que van fer a l’escola Silvestre Santaló, ens va agradar molt i tots els alumnes ho van fer… Llegeix més»

ESPECTACLE SIN-CON-TACTO

Ahir a l’escola va venir una companyia de teatre anomenada aTempo a fer la representació de l’espectacle Sin-Con-Tacto. És un espectacle que ens parla de la necessitat d’estar en contacte amb els altres i amb un mateix, i de com busquem diferents maneres per establir… Llegeix més»

BON INICI DE CURS

Bona dia a tothom!

Comencem un nou curs escolar amb energia!! Us presentem els nostres alumnes del centre.

Gràcies

CEE La Maçana