Vídeos de GES 1 per al concurs “El gust per la lectura”

Aquest curs l’alumnat de GES 1 ha estat llegint i treballant Momo de Michael Ende, una novel·la de gènere fantàstic en què els homes grisos volen prendre el temps als éssers humans. Potser per això anem tots sempre tan atrafegats, d’una banda a l’altra i sense temps per a res!

En acabar la lectura, han creat unes escenes teatrals inspirades en un dels capítols, amb les quals es presenten al concurs del programa El gust per la lectura del Departament d’Educació.

El punt de partida era que un dels agents de la Caixa d’Estalvis del Temps vol que un personatge obri un compte d’estalvis amb ells. Això vol dir deixar de “malgastar” temps en coses que els homes grisos consideren supèrflues: xerrar amb els amics, fer i escoltar música, fer la feina amb tranquil·litat… Acceptaran el tracte els diferents personatges? Descobriu-ho als vídeos que van enregistrar de les seves actuacions.

I, després, animeu-vos a llegir Momo! Segur que no serà temps perdut.
El Jordi, el heavy

Una agent de la Caixa d’Estalvis del Temps visita el Jordi, el Heavy, al seu local d’assaig. El convencerà per deixar la música, la cervesa i els amics?

Participants: Lola Borrero i Jordi Ródenas.

La Sra. Dolors i la seva xerrameca

La Sra. Dolors va cap al mercat i s’entreté a parlar amb totes les veïnes que troba. Però avui amb qui tindrà una conversa és amb un dels homes grisos. Seguirà la seva proposta de deixar de perdre el temps?

Participants: Reyes Rosa, Cristian Tabares, Isa Navarro i David Marín.

El pacient misteriós

La Dra. Borrego s’està tot el temps que calgui per visitar els seus pacients. Un misteriós personatge li proposarà fer les visites més ràpid. Ho acceptarà?

Participants: Mercedes Borrego i Xavi Dieste.

Un taller simple

La Paula regenta un taller mecànic, però perd molt de temps buscant les eines, que estan desordenades, i xerrant amb els clients. Seguirà els consells que li dona l’home gris?

Participants: Paula Leiro i Mehakdeep Singh.