Sortida al teatre “Jauría”

Dijous passat l’alumnat del GES i algunes alumnes d’anglès I va assistir a l’obra de teatre Jauría.

“3 a.m. del 7 de juliol de 2016. Festes de San Fermín. Ells són cinc amics que es fan dir “La Manada”. El més jove, i membre recent, ha de passar per un ritual d’iniciació. Després de creuar-se amb una noia al centre de Pamplona, s’ofereixen per acompanyar-la al seu cotxe, aparcat a les afores de la ciutat. Durant el camí un d’ells aconsegueix accedir al portar d’un edifici i crida a la resta. Agafen la noia i la fiquen dins.

Aquesta obra va ser creada a partir de les transcripcions del mediàtic judici que es va fer entre 2017 i 2019, amb fragments de les declaracions dels acusats i la denunciant publicades a diferents mitjans de comunicació.  Una ficció documental que ens permet viatjar per la ment de la víctima i els seus agressors. ” Teatre Romea