Llengua castellana

Els aprenentatges de castellà al CFA Gavà us permetran assolir un nivell bàsic de competència lingüística en castellà.

Continguts 🖥

Al centre impartim els nivells 1 i 2 (novetat del curs 2023-2024) de llengua castellana que corresponen a un assoliment A1 i A2 del MECR (Marc europeu comú de referència per a les llengües). Al llarg de l’any que dura la formació donarem resposta a les necessitats més immediates de comunicació relacionades amb l’àmbit laboral i social. Així mateix, podreu entrar en contacte amb altres persones castellanoparlants per, a poc a poc, millorar la vostra competència lingüística.

Novetat!

El curs 2023-2024 també impartim el nivell 2 (grau A2 del MECR).

Accés 🚪

Podeu accedir a aquests ensenyaments si teniu més de divuit anys o els compliu durant l’any natural d’inici de la formació.

Matriculació ✒

Si voleu cursar castellà haureu de formalitzar la vostra inscripció i matrícula dins dels terminis establerts pel calendari. Les dates concretes es publiquen amb antelació en aquesta mateixa pàgina web i, com a referència, solen començar al mes de juny. En el moment que us preinscriviu us demanarem un document d’identificació vàlid (DNI, NIE o passaport), la targeta sanitària i haureu d’omplir la fitxa de preinscripció.

Durada dels cursos ⏱

Els ensenyaments de castellà s’estenen durant un any escolar de setembre a juny. Actualment, disposem d’horaris de matí i tarda. No obstant això, el calendari varia cada any i haureu d’estar atents a allò que us indiquin el dia que us matriculeu.

Continuïtat ➡

Podreu seguir el vostre aprenentatge de castellà en altres escoles d’adults. L’institut Cervantes disposa d’informació actualitzada sobre l’estudi del castellà a Catalunya.

Català English