PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE2020-2021CFA VALLSAPROVAT EN EL CONSELL ESCOLAR DEL DIA 2 D’OCTUBRE DE 2020 |
- Introducció
Aquest document, d’acord amb les Instruccions de la Secretaria de Polítiques Educatives i al Pla d’actuació en el marc de la pandèmia elaborat amb el Departament de Salut. és una proposta d’obertura per al curs 2020-2021 que adaptem a la singularitat del nostre centre
- Contingut del pla d’obertura
a. Diagnosi
El CFA Valls, com la totalitat dels centres del territori, es va haver d’adaptar de sobte el març de 2020 a la situació extraordinària en què la virtualitat va ser l’única manera possible de portar endavant l’ensenyament. L’equip docent del CFA vam buscar que l’adaptació fos ràpida, efectiva i creativa, i vam adaptar els recursos per arribar al major nombre d’alumnes. El fet de ser un centre en el qual havíem portar a terme la modalitat semipresencial des de feia uns quants cursos ens va ajudar molt en els grups de GES i proves d’accés. No tant en la resta d’ensenyaments, i sobretot a Instrumental I per manca per part dels alumnes dels coneixements de llengües, digitals i també econònimcs, però la voluntat i la recerca de noves eines i recursos ens ha permès poder arribar a gairebé tot l’alumnat.
Hem constatat que si bé els recursos econòmics condicionen molt l’alumnat no en són determinants en la totalitat dels casos. En aquests nivells baixos hi influeixen molt també la manca de competències lingüístiques i tecnològiques mínimes. A banda d’aquest binomi, si l’alumne té la sensació de no-acompanyament per part de l’escola i de la resta dels integrants del grup-classe o si no té un mínim d’interès i voluntat propis, l’abandonament és inevitable. Per això, l’entrevista inicial de curs és imprescindible, ja que ens permetrà poder fer una bona tasca de tutorització i un millor coneixement dels grups. D’altra banda, és imprescindible que almenys durant les primeres setmanes, tot el professorat garanteixi que tot l’alumnat es familiaritzi amb el moodle del centre, el correu electrònic i el Telegram, deixant molt clar que són eines de comunicació i d’intercanvi educatiu i que com a tals tenen un codi d’ús, ètic i de privacitat molt específics.
b. Organització dels grups
Per nivells, s’enumeren els grups estables que es mantindran durant el curs 2020-2021:
CURS – NIVELL -GRUP | NOMBRE D’ALUMNES | PROFESSORAT ESTABLE | ALTRES DOCENTS que intervenen
(amb mesures de seguretat) |
ESPAI estable
d’aquest grup |
INSTRUMENTAL 1 | 10 | Meritxell Ayguasanosa | Joan Bofarull | Aula 14 |
INSTRUMENTAL 2 | 12 | Meritxell Ayguasanosa | Margarita Rivillas
M. Pau Grau |
Aula 14 |
INSTRUMENTAL 3 | 12
|
Meritxell Ayguasanosa | Joan Bofarull
Carles de Haro |
Aula 14 |
GES 1 matí | 12 | Margarita Rivillas | Joan Bofarull
Carles de Haro M. Pau Grau Rosa M. Porta |
Aula 1 |
GES 1 tarda | 12 | Joan Bofarull | Carles de Haro
M. Pau Grau Rosa M. Porta Margarita Rivillas |
Aula 1 |
GES 2 matí | 12 | Carles de Haro | Joan Bofarull
Maite Domingo M. Pau Grau Rosa M. Porta Margarita Rivillas
|
Aula 3 |
GES 2 tarda | 12 | M. Pau Grau
|
Joan Bofarull
Carles de Haro Maite Domingo Rosa M. Porta Margarita Rivillas
|
Aula 3 |
PPACFGS | 15 | Rosa M. Porta | Meritxell Ayguasanosa
Joan Bofarull Carles de Haro Maite Domingo
|
Aula 2 |
PPAUNIV | 15 | Maite Domingo | Meritxell Ayguasanosa
Joan Bofarull Carles de Haro Rosa M. Porta
|
Aula 2 |
CATALÀ 2 | 12 | Meritxell Ayguasanosa | Aula 14 | |
CATALÀ 3 | 12 | Meritxell Ayguasanosa | Aula 14 | |
COMPETIC INICIAL | 5 | M. Pau Grau | Aula informàtica | |
COMPETIC 1 | 5 | M. Pau Grau | Aula informàtica | |
COMPETIC 2 | 5 | M. Pau Grau | Aula informàtica | |
COMPETIC 3 | 5 | M. Pau Grau | Aula informàtica | |
ANGLÈS 1 | 12 | Margarita Rivillas | Aula 1 | |
ANGLÈS 2 | 12 | Margarita Rivillas | Aula 3 | |
ANGLÈS 3 | 15 | Maite Domingo | Aula 2 |
S’enumeren les activitats o matèries en què es barregen més d’un grup:
ACTIVITAT O MATÈRIA | GRUPS ESTABLES DELS QUALS PROVENEN ELS ALUMNES
|
DOCENT | HORARI (NOMBRE D’HORES O SESSIONS SETMANALS) | OBSERVACIONS (si escau) |
ANGLÈS REFORÇ ACCÉS UNIVERSITAT | Accés Universitat + Accés a CFGS (més altres alumnes als quals interessa reforçar aquest nivell…) | Maite Domingo | 2 hores i mitja setmanals |
c. Criteris organitzatius dels recursos per a l’atenció de l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu
Els alumnes amb dificultats cognitives, afectives o socials tindran un acompanyament, seguiment i atenció directa per part dels seus tutors. Aquesta tutoria individualitzada es portarà a terme presencialment o telemàticament.
d. Organització de les entrades i sortides
El centre té un sol accés d’entrada i sortida, i a més, és un accés compartit amb tots els serveis de la Fundació Valls Genera i Serveis Socials. Per tant, podem planificar les nostres entrades i sortides del centre però serà difícil que en aquestes entrades i sortides els nostres alumnes no coincideixin amb les persones que accedeixen o surten per la mateixa porta que fan servir els serveis d’atenció de la Fundació.
La millor solució a aquest problema i a altres que tenim actualment seria que tinguéssim espais propis no compartits.
De tota manera, hem acordat amb la fundació Valls Genera que els nostres alumnes entraran per una sortida d’emergència (excepte les persones amb mobilitat reduïda) per no coincidir amb els usuaris dels seus serveis i, a més, esgraonarem les entrades i sortides dels grups de l’escola, amb intervals de 10 minuts.
CURS-NIVELL-GRUP | TIPUS D’ACCÉS | HORA D’ENTRADA I DE SORTIDA |
CFGS matí | Amb mascareta | Adjuntem aquests horaris a l’annex 1. |
Accés Universitat tarda | Amb mascareta | |
Instrumental 1 | Amb mascareta | |
Instrumental 2 | Amb mascareta | |
Instrumental 3 | Amb mascareta | |
GES 1 matí i tarda | Amb mascareta | |
GES 2 matí tarda | Amb mascareta | |
Anglès 1 | Amb mascareta | |
Anglès 2 | Amb mascareta | |
Anglès 3 | Amb mascareta
|
|
Competic 1
|
Amb mascareta | |
Competic 2
|
Amb mascareta | |
Competic 3 | Amb mascareta |
En qualsevol cas, per garantir les mesures de prevenció a les entrades i sortides del centre, així com en els passadissos i llocs de concurrència, els alumnes i el personal del nostre centre hauran de portar la mascareta fins arribar a l’aula del grup estable, a banda de procurar mantenir el 1,5 metres de distància de seguretat a més de la mascareta.
e. Organització de l’espai d’esbarjo
Al nostre centre no hi ha hora d’esbarjo. De tota manera, sí que en règim ordinari de classes normals el timbre sona entre classe i classe amb un interval de deu minuts. Això no vol dir que els alumnes puguin sortir immediatament quan senten el timbre, sinó quan el professor dona per acabada l’activitat que s’està realitzant en el moment en què sona el timbre.
Aquest curs 2020-21 per les circumstàncies en les quals es portarà a terme tenim planificat de reduir el toc de timbre només a una vegada durant el matí i un cop durant la tarda, la qual cosa afavorirà que hi hagin poques sortides i, per tant, de coincidències entre grups als passadissos i als espais comuns.
Els alumnes en aquest període de descans podran baixar a la planta baixa en què hi ha màquina del cafè i màquines vending, el funcionament de les quals no depèn del centre, sinó de Valls Genera. Malgrat l’ús que en pugui determinar el servei de l’edifici, el centre en la nostra reglamentació recomanarà al nostre alumnat que no en faci ús.
f. Relació amb la comunitat educativa
Farem tres reunions de Consell Escolar, una per trimestre, i en format telemàtic, perquè la sala de professors té un espai reduït per garantir les normes de seguretat sanitàries.
Farem difusió del Pla a través del nostre web i a les reunions de començament de curs en tots els ensenyaments del centre. Els nostres alumnes són majors d’edat però les reunions d’inici de curs estan obertes també a les famílies en cas d’alumnes que no han complert encara els 18 anys.
Els donarem per escrit totes les instruccions que tinguin a veure amb el funcionament de l’aula i el centre i per tant també en farem difusió per aquesta via.
Dedicarem les sessions que convingui a començament de curs per donar als alumnes de tots els ensenyaments les eines telemàtiques necessàries perquè es pugui seguir el curs virtualment en cas que es repetissin les circumstàncies extraordinàries que van impedir el curs passat les classes presencials.
Els tutors en els ensenyaments corresponents faran seguiments individualitzats als alumnes a través de les tutories presencials o telemàtiques corresponents.
Tots els acords presos quedaran recollits a les NOFC.
g. Servei de menjador
No tenim servei de menjador.
h. Pla de neteja
La gerent de l’edifici en el qual estem ubicats ens ha comunicat que l’Ajuntament de Valls portarà a terme les mesures de neteja que s’estableixen en l’annex 2 del Pla d’actuació per al curs 2020-21 dels centres educatius en el marc de la pandèmia.
i. Transport
No tenim servei de transport.
j. Extraescolars i acollida
No tenim activitats extraescolars.
k. Activitats complementàries
De moment, no tenim dissenyades activitats complementàries per al curs vinent.
l. Reunions dels òrgans unipersonals i col·lectius de coordinació i govern
Prioritzarem la modalitat telemàtica en les reunions del centre.
ÒRGANS | TIPUS DE REUNIÓ | FORMAT DE LA REUNIÓ | PERIODICITAT/
TEMPORITZACIÓ |
Equip directiu | Organització, gestió i pedagògica | Presencial si les condicions ho permeten i si no telemàtica | Setmanal |
Secretari i PAS | Gestió administrativa | Presencial si les condicions ho permeten i si no telemàtica | Setmanal |
Equip docent | Informativa i pedagògica | Presencial si les condicions ho permeten i si no telemàtica | Setmanal |
Consell escolar | Informativa i de retiment de comptes | Presencial si les condicions ho permeten i si no telemàtica
|
Trimestral |
m. Protocol d’actuació en cas de detectar un possible cas de covid-19
En cas de possible cas amb simptomatologia (febre o febrícula, tos, dificultat per a respirar, mal de coll, alteració del gust o de l’olfacte, vòmits o diarrees, mal de cap, malestar, calfreds, dolor muscular) el protocol a seguir és el següent:
- S’ha de portar la persona afectada a un espai separat d’ús individual. (En el nostre cas, al secretaria)
- S’ha de col·locar una mascareta quirúrgica (tant a la persona que ha iniciat símptomes com a la persona que quedi al seu càrrec). Es pren la temperatura.
- Caldrà avisar la directora i la gestora COVID.
- S’ha de contactar amb la família per tal que vingui a buscar la persona afectada. Si no es localitza la família, caldrà romandre amb l’afectat al centre. Si presenta símptomes de gravetat s’ha de trucar al 061.
- El/la docent encarregat de la custòdia de l’aula, revisarà la llista d’assistència per poder fer un rastreig posterior.
- La directora ho comunicarà al serveis territorials d’Educació, que ho comunicarà a Salut pública, que donarà les instruccions sobre les mesures de quarantena que cal prendre.
- Una vegada notificades les mesures de quarantena si és el cas, ho notificarem als responsables de la resta de serveis de la planta i a la gerència de l’edifici.
- A partir del moment en què la directora rep la informació que l’alumne té simptomatologia compatible amb la COVID-19 i que , d’acord amb la valoració clínica del seu Centre d’Atenció Primària se li ha fet una PCR, introduirà al TRAÇACOVID dos tipus de dades:
- casos: dades d’identificació de l’alumne, dades referents a la prova PCR i data d’alta.
- dades globals: nombre de grups en quarantena, nombre d’alumnes confinats, nombre
de docents confinats i nombre d’altres professionals confinats.
(Procediment extret del document de gestió de casos Covid-19 als centres educatius. 13 d’agost de 2020)
Davant d’un cas d’un alumne o personal del centre sospitós de covid-19 que roman al seu domicili en espera del resultat de la PCR, no es confinarà la resta de grup de convivència fins que no tinguem el resultat positiu de la PCR.
DETECCIÓ DE POSSIBLES CASOS PER SIMPTOMATOLOGIA COMPATIBLE AMB LA COVID-19 CASOS POTENCIALS
|
ESPAI HABILITAT PER A L’AÏLLAMENT | PERSONA RESPONSABLE DE REUBICAR L’ALUMNE/A I CUSTODIAR-LO FINS QUE EL VINGUIN A BUSCAR | PERSONA RESPONSABLE DE TRUCAR A LA FAMÍLIA i/o A 061 | PERSONA RESPONSABLE DE COMUNICAR EL CAS ALS SERVEIS TERRITORIALS |
Tots els grups |
SECRETARIA |
Docent que el té a l’aula en el moment de la detecció. S’avisarà la directora i/o la gestora COVID
|
Tutor/a, la directora i/o la gestora COVID |
Directora |
REGISTRE I SEGUIMENT DE CASOS
ALUMNE/A | DIA I HORA DE LA DETECCIÓ | EXPLICACIÓ DEL PROTOCOL SEGUIT I OBSERVACIONS
(incloure el nom de la persona que ha fet les actuacions i el nom del familiar que l’ha vingut a buscar)
|
PERSONA DE SALUT AMB QUI ES MANTÉ EL CONTACTE I CENTRE D’ATENCIÓ PRIMÀRIA | PERSONA REFERENT DEL CENTRE PELS CONTACTES AMB SALUT
(mantindrà el contacte amb salut i farà seguiment del cas) |
La Directora o la gestora COVID |
n. Seguiment del pla
Breu planificació de l’avaluació i seguiment d’aquest pla de reobertura del setembre.
RESPONSABLES : Equip directiu del centre |
POSSIBLES INDICADORS: Els passarem unes instruccions sobre aquest Pla i els alumnes ens hauran de retornar signat el full de coresponsabilitat cada trimestre. |
PROPOSTES DE MILLORA TRIMESTRALS: En finalitzar el trimestre l’equip directiu n’avaluarà els resultats i en farà les modificacions pertinents de cara a optimitzar els resultats per al pròxim trimestre. |
- Concrecions per a les escoles d’adults
Tenint en compte que podem començar el curs amb un model híbrid, indiqueu l’organització pedagògica de cadascun dels cicles o estudis. Així com les mesures que es prendrien en cas de confinament d’un grup o nivell, o de tot el centre en relació amb aquesta etapa educativa. Com es preveu el manteniment del contacte amb l’alumnat i quines activitats es preveu que puguin fer els alumnes en un marc de confinament.
Cal indicar el percentatge d’assistència al centre i quina organització es preveu (dies alterns, franges…).
INSTRUMENTAL 1 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
LLENGUA CATALANA I CASTELLANA | 90% | 10% | Telegram
|
4 h | Aquest tant per cent telemàtic es pot ampliar a mesura que els ensenyem a utilitzar recursos telemàtics i en cas que les circumstàncies ens impedeixin la presencialitat.
(mig grup) |
INSTRUMENTAL 2 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
LLENGUA CATALANA I CASTELLANA | 90% | 10% | Telegram | 4 h | |
MATEMÀTIQUES | 1 h | ||||
C. DEL MEDI SOCIAL I NATURAL | 1 h |
INSTRUMENTAL 3 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
LLENGUA CATALANA I CASTELLANA | 71,5% | 28,5% | 5 h | ||
MATEMÀTIQUES | 1 h | ||||
C. DEL MEDI SOCIAL I NATURAL | 1 h |
GES 1 (matí i tarda) | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
ÀMBIT COMUNICACIÓ | 50% | 50% |
Moodle, meet, youtube, material propi… |
6h (2 català, 2 castellà i 2 anglès) | Cada trimestre canvien els mòduls.
|
ÀMBIT MCT | 50% | 50% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 4h (2 de matemàtiques i 2 de ciències) | Cada trimestre canvien els mòduls i pot haver intercanvi de docent. |
ÀMBIT DE LES SOCIALS | 50% | 50% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2h | Cada trimestre canvien els mòduls. |
GES 2 (matí i tarda) | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
ÀMBIT COMUNICACIÓ | 50% | 50% |
Moodle, meet, youtube, material propi… |
6h (2 català i 1 de reforç, 2 castellà i 2 anglès) grup matí 3 català | Cada trimestre canvien els mòduls. |
ÀMBIT MCT | 50% | 50% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 4h (2 de matemàtiques i 2 de ciències) | Cada trimestre canvien els mòduls i pot haver intercanvi de docent. |
ÀMBIT DE LES SOCIALS | 50% | 50% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2h | Cada trimestre canvien els mòduls. |
PROVES D’ACCÉS GS | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
CATALÀ | 50 % | 50 % | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2 h | |
CASTELLÀ | 50 % | 50 % | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2 h | |
ANGLÈS | 60 % | 40 % | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2.5 h | |
MATEMÀTIQUES | 67 % | 33% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 3 h |
PROVES D’ACCÉS UNIVERSITAT | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
CATALÀ | 50% | 50% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2 h | |
CASTELLÀ | 50% | 50% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2 h | |
ANGLÈS (+ reforç) | 83 % (+reforç) | 17 % | Moodle, meet, youtube, material propi… | 2.5 + 2.5 | |
ESTADÍSTICA | 100% | 0% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 1 h | |
GEOGRAFIA | 100% | 0% | Moodle, meet, youtube, material propi… | 1 h |
ANGLÈS 1 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
ANGLÈS | 66% | 33% | Moodle, meet, youtube, material propi | 2h |
ANGLÈS 2 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
ANGLÈS | 66% | 33% | Moodle, meet, youtube, material propi | 2 h |
ANGLÈS 3 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
ANGLÈS | 100% | 0% | 3 h |
CATALÀ 2 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
CATALÀ | 100 % | 0% | 2 h | (mig grup) |
CATALÀ 3 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
CATALÀ | 100 % | 0% | 2 h | (mig grup) |
COMPETIC INICIAL | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
INFORMÀTICA | 100 % |
COMPETIC1 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
INFORMÀTICA | 100 % |
COMPETIC 2 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
INFORMÀTICA | 66% | 33 % |
COMPETIC 3 | |||||
MATÈRIES | PART DEL CURRÍCULUM O DE LA MATÈRIA QUE S’INICIA EN LA MODALITAT PRESENCIAL | PART DEL CURRÍCULUM QUE S’INICIA EN LA MODALITAT TELEMÀTICA | METODOLOGIA I RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA MODALITAT TELEMÀTICA . | HORARI DE PRESÈNCIA AL CENTRE | OBSERVACIONS |
INFORMÀTICA | 33 % | 66 % |
HORARIS DELS GRUPS DEL CENTRE
HORARI D’ANGLÈS 1,2 I 3
MATÍ DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
09.00-09.30 | ANGLÈS 1
semi |
ANGLÈS 2
a3 |
|||
09.30-10.00 | |||||
10.00-10.30 | ANGLÈS 2
a3 |
ANGLÈS 1
a3 |
ANGLÈS 2
semi |
||
10.30-11.00 | |||||
11.00-11.30 | ANGLÈS 1
a3 |
||||
11.30-12.00 | |||||
TARDA | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
16.30-17.00 | |||||
17.00-17.30 | ANGL 3 a2
|
ANGL 3 a2
|
|||
17.30-18.00 | |||||
18.00-18.30 | ANGL 3 a2 |
MATERIAL Anglès 3: New Headway Intermediate Student’s Book and Worbook with key. ISBN 9780194770200 I 9780194770231
HORARI D’INSTRUMENTAL 1 I 2
INST 1 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
9.00-10.00 | CAST Meritxell a14 | CAT Joan a14 | ||
10.00-11.00 | CAST Meritxell a14 | CAT Joan a14 | ||
INST 2 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
9.00-10.00 | CAST Marga a14 | CAST Marga a1 | ||
10.00-11.00 | SOCI-NAT Joan a14 | CÀLCUL M.Pau a1 | ||
11.00-12.00 | CAT Meritxell a14 | CAT Meritxell a1 |
HORARI INST. 3 | ||||
INST 3 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
9.00-10.00 | ||||
10.00-11.00 | MAT Carles a1 | CAST Meritxell a2 | ||
11.00-12.00 | CAST Meritxell semi | MAT Carles a1 | CAT Joan a2 | |
12.00-13.00 | CAT Meritxell semi | CAT Joan a2 |
MATERIAL: Nuevo español en marcha. Libro del alumno. Francisca Castro Viúdez i altres. Ed. SGEL
HORARI DE CATALÀ 2 I 3
CATALÀ 2 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
15.00-16.00 | CATALÀ 2 a14 | CATALÀ 2 a14 | ||
CATALÀ 3 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
16.00-17.00 | CATALÀ 3 a14 | CATALÀ 3 a14 |
MATERIAL CATALÀ 2: Català Bàsic A2 (2019). Jordi Esteban Calm. Ed. Teide. ISBM: 978-84-307-3457-3
MATERIAL CATALÀ 3: Català Bàsic A2 (2019). Jordi Esteban Calm. Ed. Teide. ISBM: 978-84-307-3457-3
HORARI DE COMPETIC 2 I 3
COMPETIC 2 TARDA | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
16.00-17.00 | COMP 2 | ||||
17.00-18.00 | COMP 2 |
COMPETIC 3 MATÍ | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
9.00-10.00 | COMP 3 | ||||
10.00-11.00 | COMP 2 semi | ||||
11.00-12.00 | COMP 3 semi |
HORARI DE COMPETIC INICIAL I 1
COMPETIC INICIAL MATÍ | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
9.00-10.00 | |||||
10.00-11.00 | C. INICIAL | ||||
11.00-12.00 | C. INICIAL |
COMPETIC 1 MATÍ | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
9.00-10.00 | |||||
10.00-11.00 | |||||
11.00-12.00 | COMP 1 | ||||
12.00-13.00 | COMP 1 |
HORARI DE GES 1
MATÍ
GES 1 – a1 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
9.00-10.00 | CATALÀ a1 | CASTELLÀ semi | CIÈNCIES semi | |
10.00-11.00 | ANGLÈS a1 | MATES a1 | SOCIALS semi | CATALÀ semi |
11.00-12.00 | CASTELLÀ a1 | CIÈNCIES a1 | ANGLÈS semi | |
12.00-13.00 | SOCIALS a1 | MAT semi | ||
TARDA |
||||
GES 1 –a1 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
15.00-16.00 | MATES semi | CIÈNCIES a1 | CATALÀ a1 | CASTELLÀ semi |
16.00-17.00 | CIÈNCIES semi | MATES a1 | ANGLÈS a1 | ANGLÈS semi |
17.00-18.00 | CAT semi | CASTELLÀ a1 | ANGLÈS a1 | SOCIALS semi |
18.00-19.00 | SOCIALS a1 |
MATERIAL: Castellà : Nuevo Cantel Lengua y Literatura Ed. Castellnou. ISBN 978-84-9804-488-1 /
978-84-9804-990-9
Anglès : Life beginner split A. National Geographic Learning. Beginner ISBN 978-1-285-
75885-5
Català: Nou Om, 3r ESO. Editorial Castellnou. ISBN: 978-84-9804-939-8
HORARI DE GES 2
MATÍ
GES 2 – a3 | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
9.00-10.00 | CATALÀ a3 | CIÈNCIES semi | REFORÇ CATALÀ semi | ||
10.00-11.00 | ANGLÈS a3 | SOCIALS a3 | MATES semi | CATALÀ semi | |
11.00-12.00 | CASTELLÀ a3 | CIÈNCIES a3 | SOCIALS semi | ANGL semi | CASTELLÀ semi |
12.00-13.00 | MATES a3 | ||||
TARDA
GES 2- a3 |
DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | |
15.00-16.00 | MATES semi | CIÈNCIES a3 | CASTELLÀ a3 | CASTELLÀ semi | |
16.00-17.00 | ANGLÈS semi | SOCIALS a3 | CATALÀ a3 | SOCIALS semi | |
17.00-18.00 | CIÈNCIES semi | MATES a3 | ANGLÉS a3 | CATALÀ semi |
MATERIAL:
Matemàtiques: Matemàtiques GES2: ISBN 978-84-17392-74-1 (EL FACILITA EL PROFESSOR)
Castellà : Nuevo Cantel Lengua y Literatura Ed. Castellnou. ISBN 978-84-9804-488-1 / 978-84-9804-990-9
Català : Llengua catalana 1 i 2 Formació de persones adultes Ed. Castellnou ISBN 978-84-9804-771-4
Anglès : English for Adults Today 1. Lauren Rose. Ed: Burlington Books ISBN 9789963273768
HORARI D’ACCÉS UNI/ ACCÉS CFGS
MATÍ
ACCÉS CFGS | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
09.00-09.30 | CASTELLÀ | MATES | CASTELLÀ semi | ANGLÈS semi | |
09.30-10.00 | a2 | a2 | |||
10.00-10.30 | CATALÀ a2 | MATES | MATES semi | ||
10.30-11.00 | a2 | ||||
11.00-11.30 | ANGLÈS a2 | CATALÀ semi | |||
11.30-12.00 | |||||
12.00-12.30
12.30-13.00 |
ACCÉS A LA UNIVERSITAT
TARDA | ||||
ACCÉS UNIV | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS |
15.00-15.30 | ANGL PERF PROV | GEOGRAFIA | CAT a2 | |
15.30-16.00 | a2 | a2 | ANGLÈS | |
16.00-16.30 | ESTADÍSTICA | a2 | ||
16.30-17.00 | a2 | |||
17.00-17.30 | CASTELLÀ semi | CASTELLÀ | ||
17.30-18.00 | CAT UNIV | a2 | ||
18.00-18.30 | ANGL semi | semi | ||
18.30-19.00 | ANGL. PERF.PROV. | |||
19.00-19.30 | semi |