Tanquem el curs 2022/2023 amb un acte lúdic i festiu

La comunitat educativa del CFA Valls ha tancat el curs acadèmic amb una festa de caràcter lúdic i festiu al claustre de Casa Caritat. La vetllada, celebrada el dijous, dia 8 de juny, va tenir com a principals protagonistes els estudiants del centre, i representants de l’alumnat van voler adreçar unes paraules a tots els assistents com a agraïment a les tasques realitzades per tot l’equip docent. En la tanda de parlaments hi van intervenir Francesca Jaumà, coordinadora de les Escoles d’Adults de la demarcació de Tarragona; Maite Domingo, directora de l’Escola d’Adults de Valls, i també hi va assistir la regidora d’Empresa i Ocupació, Rosa M. Rovira, en representació de l’Ajuntament de Valls. Durant la cerimònia, que va ser amenitzada pel duet Maika Band, es va servir un piscolabis en què algunes alumnes també hi van voler fer les seves aportacions amb els postres que van realitzar de manera artesanal. L’acte va reunir prop d’un centenar d’alumnes dels nivells d’Educació Secundària Obligatòria, anglès, català, informàtica, preparació per a les provés d’accés als cicles de grau superior i a la Universitat, i cursos d’alfabetització.