Aules a ple rendiment en el primer trimestre del curs

El primer trimestre del curs 22-23 acaba amb les aules a ple rendiment. Durant aquests dies hem captat imatges dels diferents grups  amb alguns dels mestres que imparteixes les matèries dels estudis i nivells que ofereix l’Escola d’Adults de Valls. Els alumnes poden obtenir el Graduat en Educació Secundària Obligatòria, però també tenen l’opció de preparar-se per a la prova d’accés tant a grau superior com a la Universitat, iniciar i ampliar els coneixements en tecnologies de la informació i la comunicació (COMPETIC 1, 2 i 3), i estudiar llengües com el català o l’anglès. Les persones adultes que volen aprendre a llegir, escriure i fer càlculs elementals tenen l’oportunitat de fer-ho en els nivells d’Instrumental 1,2 3 i 4.