Fira matemàtica

Aquest dimarts s’ha celebrat la Fira matemàtica a la Sala polivalent de Solsona. Es tracta d’una activitat inclosa en el Pla de Suport a l’Educació i que pretén vivenciar les matemàtiques d’una manera diferent.

Així doncs, el nostre alumnat va organitzar tallers conjuntament amb els altres centres de secundària per a l’alumnat de 5è de primària de la comarca. Val a dir que van haver experiments molt sorprenents.

Per acabar la jornada, vam poder gaudir de l’espectacle d’Antoni Aubanell, amb les bombolles de sabó com a protagonistes. Darrera d’aquestes figures s’hi amaga un formidable entramat matemàtic que pot ser emprat per tal d’estudiar idees geomètriques. Ja veieu que les matemàtiques donen molt de si!

fira_mat2