E-butlletí Escoles Verdes #94

No us perdeu el darrer butlletí electrònic d’Escoles Verdes, un espai d’intercanvi d’experiències entre tots els centres que formen part del programa.

El núm. 94 del mes de desembre destaca la setmana europea de prevenció de residus (del 19 al 27 de nov), amb un vídeo molt divertit que promou accions de reutilització i reciclatge (semblant al del projecte trimestral d’aquesta setmana). Toolkit schools és un exemple de construcció de joguines i productes elaborats a partir de la reutilització de residus.  Igualment d’interessant resulta veure com altres centres constitueixen l’assemblea de delegats verds amb accions que avancin cap a un centre més sostenible.

Finalment, l’impressionant documental de National Geographic sobre el canvi climàtic, protagonitzat per Leonardo Di Caprio i dirigit per Martin Scorsese. “Before the flood” (Abans que sigui tard) és un documental estrenat la tardor del 2016, impactant i amb evidències que demostren l’empitjorament mediambiental, provocant un dany irreparable en els paisatges verges des de Groenlàndia a Indonèsia, que està accelerant l’extinció de moltes espècies animals. Us animem a que el mireu, no us deixarà indiferents!

Clica aquí per veure documental sencer.