Dia Mundial de l’Activitat Física

El 6 d’abril es celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física amb l’objectiu de difondre el missatge d’acumular 30′ d’activitat física cada dia, sota el lema de “gent activa = gent feliç”.

Els dos centres educatius de la Vila ens hem adherit plantejant el repte de comptabilitzar el màxim nombre de cercles passats pel cos dels infants i joves, durant 10′ i sense deixar-se anar de les mans. L’activitat ha estat interessant ja que les rotllanes estaven formades per grups classe de l’escola, i en cadascun d’aquests, hi ha participat dos o tres joves de secundària, que comptabilitzaven el nombre de voltes que feien els cercles.
El resultat total ha estat 1888 passades de cercle, entre 87 participants, amb una ràtio de 21 cercles/alumne durant 10′. Enhorabona per la participació!