Ajuts de menjador i/o transport

Ja han sortit publicades les bases reguladores dels ajuts de transport i menjador escolar destinats al curs 2016-17. Aquests ajuts van adreçats a l’alumnat que tenen la residència habitual fora de Sant Llorenç i provenen d’un municipi que no ofereix servei escolar.

Cal omplir la sol·licitud i adjuntar un certificat de residència habitual signat per l’Ajuntament corresponent, juntament amb la fotocòpia del DNI dels sol·licitant i de l’alumne. El termini de presentació de sol·licituds juntament amb tota la documentació, acaba el 31 de maig de 2016.