Exàmens de setembre

Els exàmens de setembre aquest curs seran el dilluns 4 i dimarts 5 de setembre segons el següent horari:

horari_set17

Us recordem que la majoria de matèries tenen una feina específica que cal lliurar el mateix dia de l’examen i que és imprescindible per aprovar la matèria.

Així com també recordar que és obligatori presentar-se a totes les proves de recuperació.

Bon estiu!

baixa3

Jornada de comiat

Ahir, últim dia del curs escolar 16/17, alumnes del centre i professors van acomiadar el curs amb una jornada dedicada sobretot als alumnes de 4t d’ESO que marxen del centre.

Durant les primeres hores del matí es van realitzar diferents tallers organitzats pels alumnes de 4t d’ESO i finalment es va realitzar l’acte de comiat al Pavelló de Suècia. En aquest acte, es van lliurar diversos premis i es van realitzar diferents actuacions i dedicatòries als alumnes de 4t d’ESO.

Al vespre, es va realitzat l’acte de comiat amb les famílies de 4t d’ESO que va acabar amb un sopar al pati de l’Institut.

XI Jornada d’Activitat Física Serra de Noet

Avui hem celebrat la XI Jornada d’Activitat Física Serra de Noet.
Hem començat amb una xerrada-taller de Suport Vital Bàsic i ús del DEA (desfibrilador extern assistit) de l’Associació De Tot Cor al pavelló de Suècia.
A continuació l’alumnat i professorat acompanyant han fet un seguit d’activitats… Llegeix més»

Let’s Cook 2nESO

Els alumnes de 2n d’ESO estan fets uns artistes. LET’S COOK és el projecte final d’anglès que els alumnes han estat realitzant aquests darrers dies.
Una activitat on han hagut de preparar una recepta de cuina en anglès. Per un dia,  han fet de cuiners i… Llegeix més»

Molí del Cavaller 4tESO

El passat divendres, els alumnes de quart d’ESO van gaudir d’una jornada lúdica i de pràctica d’activitats aquàtiques al pantà de la Baells; paddle surf, canoa, piragua en equip, patí d’aigua i forces capbussades a les instal·lacions del Molí del Cavaller.
A continuació hi teniu un… Llegeix més»

Sortida a Sitges 3rESO

Els alumnes de 3r d’ESO van anar a Sitges a fer l’itinerari: “La platja un medi fràgil” on van poder veure els impactes al litoral i analitzar el modelat de la costa.
Per altra banda, van gaudir d’una estona de bany a la platja encara que… Llegeix més»

Sortida a Camadoca 1rESO

Els alumnes de 1r d’ESO han visitat la Masia de Camadoca per tal de conèixer millor les espècies autòctones i invasores del nostre territori. També han estudiat l’ecosistema de la Riera de Merlès i ha conegut els nous animals del centre (les guineus cadell). Ha… Llegeix més»