Sortida al MNAC de 2nESO

Avui els alumnes de 2n d’ESO han visitat el Museu Nacional d’Art de Catalunya i han realitzat el Taller: “Pintors amb ofici” per aprendre com pintaven els mestres a l’època medieval. Han fet un paviment “ceràmic” pintat amb la tècnica de la pintura a tremp,… Llegeix més»

Beca Amancio Ortega per l’Ester González

L’Ester González i Artigas, alumne de 4t d’ESO, ha obtingut una beca, entre 10.000 canditats, del Programa de Becas de la Fundación Amancio Ortega per estudiar 1r de Batxillerat als Estats Units o Canadà.
Moltes felicitats, Ester! És un orgull tenir alumnes que lluiten i s’esforcen… Llegeix més»

Booktrailers 3rESO

Els alumnes de 3r ESO han creat “book trailers” del llibre “Dead Man’s Island” a la classe d’anglès. Es tracta de vídeos curts que combinen característiques de trailers de pel·lícules i anuncis de llibres.
L’objectiu d’aquesta activitat era múltiple:
– Desenvolupar la comprensió lectora dels alumnes.
– Potenciar… Llegeix més»

Visita al campus de la UAB

Avui l’alumnat de 4t d’ESO ha estat al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona. Dos estudiants del grau de Paleontologia i Sociologia han estat els nostres guies. Hem pujat a l’autobús intern de la vila i ens han fet un circuit per les diferents… Llegeix més»

Etwinning amb Polònia i Itàlia

Els alumnes de 1r d’ESO A cada mes reben i envien cartes als seus companys de Polònia. Fins i tot, reben regals o xocolates típiques del seus companys polonesos. Són de la zona de Dabrowa Tarnowska (Malopolska)
Els alumnes de 1r d’ESO B intercanvien cartes amb… Llegeix més»

Projecte creació d’una llanterna 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO dintre de la matèria de Tecnologia han estat treballant l’electricitat. Per fer-ho han après els elements bàsics d’un circuit elèctric i han estat practicant creat circuits elèctrics senzills.
Un cop creats els circuits van dur a terme el seu propi projecte… Llegeix més»

Aplicacions mòbils a informàtia de 4tESO

L’alumnat de 4t d’ESO des de l’optativa d’informàtica estem implementant aplicacions mòbils per al sistema operatiu Android. Utilitzem App Inventor, un entorn integrat de desenvolupament que permet crear aplicacions de forma visual i senzilla.
L’Institut participa dins el projecte mSchools que té com objectiu promoure l’aprenentatge amb tecnologia mòbil permetent millorar… Llegeix més»

Per què llegeixo?

Avui dimarts 9 de gener, l’alumnat de quart ha gaudit de la visita d’en Jaume Soler, Monjo de Montserrat, i de la seva interessant ponència “Per què llegeixo?”.
Ens ha insistit en la importància de les paraules, en la correcta articulació d’aquestes i en la interpretació… Llegeix més»