Reunions de pares inici de curs

Benvolgudes famílies,

Us informem que les reunions de pares dels diferents cursos seran el dimecres dia 5 d’octubre a les 17:30h. Es realitzaran a les aules dels grups del vostre fill o filla amb el tutor de grup corresponent. També hi haurà els tutors individuals.

Us agrairíem que, si podeu, assistiu a la reunió informativa.

Gràcies i us hi esperem,

Jornada d’inici de curs

El passat dia 12 de setembre al nostre centre es van realitzar diferents activitats per a donar la benvinguda al curs 16-17.

Per una banda, es va realitzar una activitat molt musical on els alumnes de 1r curs van poder compartir experiències amb els alumnes de… Llegeix més»

Notes de setembre i inici de curs

Us informem que la recollida de notes, un cop finalitzades les avaluacions de setembre, serà el dimarts dia 6 de setembre de 13h a 14h.
Les classes començaran el dilluns 12 de setembre en horari habitual, de les 8:15 i acabaran a les 14:45h. Com cada… Llegeix més»

Jornada esportiva i comiat de 4tESO

El dimarts dia 14 i el dimecres dia 15 al nostre centre es van realitzar diferents activitats de cloenda del curs 15-16.
Per una banda, es va realitzar la Jornada Esportiva on els alumnes van poder gaudir, segons les seves preferències, d’una ruta en BBT, caminada… Llegeix més»

Seguim celebrant el 10è aniversari

Us recordem que aquesta setmana hi segueixen havent activitats de celebració  del 10è aniversari:
Aquest divendres, 10 de juny a les 22h “Cinema a la Fresca” on els alumnes de 2n vendran un “pots de crispetes” que han fabricat ells mateixos per fer diners pel viatge.
Del 6 al… Llegeix més»

Final de curs

Benvolgudes famílies,
S’acosta el final de curs i volem recordar-vos que les classes acaben el divendres dia 10 de juny. A partir d’aquesta data cal tenir en compte que hi haurà alguns canvis en els horaris.
Convé recordar-vos que l’assistència a les jornades és obligatòria per a… Llegeix més»