Sortida a la Baells 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han marxat avui al matí per gaudir de dos dies d’activitat física als voltants de la Baells.
Alguns valents han volgut començar amb vitalitat, els que seran el seus últims dies de convivència del curs.
Si voleu veure més fotografies de la… Llegeix més»

Gimcana Matemàtica 2nESO

Un cop més els alumnes de 2n d’ESO han realitzat la Gimcana matemàtica per Berga. Aquesta activitat repte als alumnes a realitzar una sèrie de proves repartides per la ciutat relacionades amb diversos continguts matemàtics i científics que han treballat durant el curs.  Per aconseguir-ho han… Llegeix més»

Senderisme a 3rESO

Els alumnes de 3r d’ESO han posat a prova la seva resistència aeròbica superant els 20 km de ruta en dos dies.
Esforç físic, poc sol i molta pluja, jocs de nit, futbolín, bon menjar i molt bona companyia.

Camadoca 1rESO

Com els darrers anys, els alumnes de 1r d’ESO han realitzat la sortida de Camadoca per estudiar l’ecosistema del nostre entorn. Han conegut la fauna autòctona i les espècies invasores que desequilibren els ecosistemes. També han visitat els animals irrecuperables i exòtics que viuen a… Llegeix més»

Projecció Europea de l’Institut Serra de Noet

Un 20% del professorat de l’Institut Serra de Noet ha viatjat a diferents països europeus a formar-se en innovació educativa amb dos objectius: primerament incorporar noves eines i mètodes d’ensenyament i també incloure el seu sistema d’ensenyament en una dimensió europea.
Si volíem tenir una dimensió… Llegeix més»

Visita llibreria Huch 1rESO

Avui alumnes de 1r ESO han visitat la llibreria Huch i han entrevistat a la seva propietària l’Esther Huch, han demanat informació dels llibres, de les vendes, de la història de la llibreria…molt interessant i molt agraïts.
Si voleu veure més fotografies cliqueu aquí.

Fira Robolot

El passat dissabte 12 de maig alguns alumnes de l’Optativa de Tecnologia de 4t d’ESO i les seves professores van assistir al Robolot. El Robolot és una activitat de robòtica educativa que va néixer el 2002 gràcies al Robolot Team, amb l’objectiu de dinamitzar la… Llegeix més»

Jornada Lligams 1rESO

Els alumnes de 1r d’ESO del centre han participat a la Jornada Lligams a l’Institut Guillem de Berguedà. Aquesta jornada esportiva és entre alumnes de 6è de primària de les escoles públiques adscrites a Berga i els alumnes de 1r d’ESO dels dos centres de… Llegeix més»

2a part de l’intercanvi Berga-Schobenhausen

Ja han arribat els nostres companys i companyes de Schrobenhausen (Alemanya). Tots junts farem sortides per conèixer el nostre país: Barcelona, Girona, Montserrat, Sitges i Berga, Durant aquesta setmana esperem compartir moments que de ben segur seran inoblidables.
Si voleu veure fotografies cliqueu aquí.

Maria Carol seleccionada al Programa Joves i Ciència

53L’alumna de 4t d’ESO Maria Carol ha estat seleccionada pel Programa Joves i Ciència de la Fundació Catalunya la Pedrera. És una dels 50 estudiants seleccionats de tot Catalunya i tindrà l’oportunitat de viure una experiència única, participant en un projecte d’investigació científica a MónNatura Pirineus… Llegeix més»

Atletisme al Congost 1rESO

El dimecres passat els alumnes de 1r ESO van participar a la trobada anual d’atletisme al Congost. Van realitzar diverses proves d’educació física i a més de treballar colze a colze amb els seus companys, s’ho van passar molt bé i van gaudir de l’esport.
Si… Llegeix més»