Intercanvi a Alemanya

Els alumnes de 4t d’ESO que fan alemany al centre han iniciat l’intercanvi amb l’institut Schobenhausen.
Cap a 3/4 d’11 han arribat a Schrobenhausen on ja els esperaven les seves 10 parelles d’intercanvi i les seves professores. Després de menjar alguna cosa, els han presentat els projectes… Llegeix més»

Dia de l’Educació Física al carrer

Avui, 25 d’abril, es celebra el VI Dia de l’Educació Física al Carrer. És una jornada on els alumnes i professors de diferents centres educatius surten a realitzar una sessió d’Educació Física al carrer amb el propòsit de promocionar un estil de vida actiu i saludable… Llegeix més»

Jornada de Sant Jordi

Un any més aquest divendres hem celebrat la jornada de Sant Jordi. Tot i que aquest any sigui diumenge al centre hem viscut una jornada plena de literatura, senyeres i roses.
Els alumnes de 1r d’ESO han visitat les llibreries i juntament amb els de 2n d’ESO… Llegeix més»