Fira del Coneixement 4tESO

Els alumnes de 4t d’ESO d’intineraris cientificotècnics han visitat avui la Fira del Coneixement al pavelló de Suècia.
Aquesta fira té com a objectiu donar a conèixer projectes punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la UPC i altres centres de recerca.
Els alumnes han… Llegeix més»

Torneig de voleibol

Cinc estudiants de 2n d’ESO van representar a l’equip de volei Serra de Noet al torneig que es va realitzar divendres 13 d’abril a les pistes municipals de Puig-Reig. Van aconseguir un quart lloc. Felicitats!

CaixaForum 4t d’ESO

Amb els alumnes de 4t d’ESO hem anat al Caixa Forum. Hem fet dues visites guiades.
La primera d’aquetes visites ha estat al lab experience, en aquesta visita hem fet un recorregut per un espai multimèdia, amb diferents activitats interactives, aquest taller ens ha permès descobrir… Llegeix més»

Dolces cèl·lules a 1r d’ESO

A la matèria de Biologia i Geologia els alumnes de 1r d’ESO han creat cèl·lules utilitzant gelatina i llaminadures. Han investigat quins orgànuls les formen i han decidit quina llaminadura s’assemblava més a cadascun d’ells. Després han creat cartells informatius amb les funcions més importants… Llegeix més»

Intercanvi a Schrobenhausen (Germany)

Avui dimarts els alumnes de l’optativa d’alemany de 4t d’ESO han començat l’intercanvi amb Schrobenhausen. Seran cinc dies apassionants on els nostres alumnes faran noves amistats, tindran l’oportunitat de parlar l’alemany i de conèixer una nova cultura.
Passeu-vos-ho bé!
Si voleu veure fotografies cliqueu aquí
Heute hat… Llegeix més»

Primer concurs de fotografia matemàtica

Ja tenim aquí el primer concurs de fotografia matemàtica de l’Instiut Serra de Noet. Alumnat, Professorat i PAS ens hem posat les ulleres matemàtiques i hem agafat les nostres càmeres per tal de donar vida a aquesta iniciativa. Aquí us deixem el recull dels nostres… Llegeix més»

Taller de Circ 3r d’ESO

Al llarg de tres dies, un grup d’alumnes de 3r d’ESO han estat realitzant un taller de Circ. Un tast de malabars, equilibris, acrobàcies i d’altres disciplines a mans de formadors d’aquest món.
Si voleu veure més fotografies cliqueu aquí.