Inici de les obres del nou edifici

Ens fa molta il·lusió publicar una notícia al web del centre informant que les obres del nou edifici de l’Institut han començat avui, dia 8 d’agost, després de la formalització de l’acta de replanteig de l’obra.

En els següents enllaços hi trobareu diferents informacions del propi ajuntament i de diferents mitjants de comunicació de la ciutat:

Ajuntament de Berga

Nació Berguedà

Aquí Berguedà

Mobilitats Erasmus Plus

Des de diumenge dia 25 de juny una professora del centre, està instal·lada a la ciutat d’Scarborough (Gran Bretanya), on diariament assisteix al curs “Creative use of technology in Teaching”.

El nostre centre ha estat seleccionat i acceptat per formar part del projecte Erasmus plus 2017-2018.

En breu, dues professores més del centre faran la seva formació del projecte i al llarg del curs dues professores més tornaran a marxar per realitzar un altre curs.

Exàmens de setembre

horari_set17

Us recordem que la majoria de matèries tenen una feina específica que cal lliurar el mateix dia de l’examen i que és imprescindible per aprovar la matèria.

Així com també recordar que és obligatori presentar-se a totes les proves de recuperació.

Bon estiu!

Jornada de comiat

Ahir, últim dia del curs escolar 16/17, alumnes del centre i professors van acomiadar el curs amb una jornada dedicada sobretot als alumnes de 4t d’ESO que marxen del centre.
Durant les primeres hores del matí es van realitzar diferents tallers organitzats pels alumnes de 4t… Llegeix més»

XI Jornada d’Activitat Física Serra de Noet

Avui hem celebrat la XI Jornada d’Activitat Física Serra de Noet.
Hem començat amb una xerrada-taller de Suport Vital Bàsic i ús del DEA (desfibrilador extern assistit) de l’Associació De Tot Cor al pavelló de Suècia.
A continuació l’alumnat i professorat acompanyant han fet un seguit d’activitats… Llegeix més»

Let’s Cook 2nESO

Els alumnes de 2n d’ESO estan fets uns artistes. LET’S COOK és el projecte final d’anglès que els alumnes han estat realitzant aquests darrers dies.
Una activitat on han hagut de preparar una recepta de cuina en anglès. Per un dia,  han fet de cuiners i… Llegeix més»

Molí del Cavaller 4tESO

El passat divendres, els alumnes de quart d’ESO van gaudir d’una jornada lúdica i de pràctica d’activitats aquàtiques al pantà de la Baells; paddle surf, canoa, piragua en equip, patí d’aigua i forces capbussades a les instal·lacions del Molí del Cavaller.
A continuació hi teniu un… Llegeix més»

Sortida a Sitges 3rESO

Els alumnes de 3r d’ESO van anar a Sitges a fer l’itinerari: “La platja un medi fràgil” on van poder veure els impactes al litoral i analitzar el modelat de la costa.
Per altra banda, van gaudir d’una estona de bany a la platja encara que… Llegeix més»