Jornada esportiva i comiat de 4tESO

El dimarts dia 14 i el dimecres dia 15 al nostre centre es van realitzar diferents activitats de cloenda del curs 15-16.
Per una banda, es va realitzar la Jornada Esportiva on els alumnes van poder gaudir, segons les seves preferències, d’una ruta en BBT, caminada… Llegeix més»

Seguim celebrant el 10è aniversari

Us recordem que aquesta setmana hi segueixen havent activitats de celebració  del 10è aniversari:
Aquest divendres, 10 de juny a les 22h “Cinema a la Fresca” on els alumnes de 2n vendran un “pots de crispetes” que han fabricat ells mateixos per fer diners pel viatge.
Del 6 al… Llegeix més»

Final de curs

Benvolgudes famílies,
S’acosta el final de curs i volem recordar-vos que les classes acaben el divendres dia 10 de juny. A partir d’aquesta data cal tenir en compte que hi haurà alguns canvis en els horaris.
Convé recordar-vos que l’assistència a les jornades és obligatòria per a… Llegeix més»

Jornada de Patum

Avui els alumnes del centre han celebrat l’arribada de Patum amb un jornada plena d’activitats.
Han realitzat una gimcana amb proves relacionades amb la festa: han vestit un ple, han buscat les diferències amb dues imatges de Patum, han acompanyat un petard cap a una massa… Llegeix més»

Sortida a Camadoca 1r i 2n ESO

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han visitat aquest dimarts el centre Camadoca. És un centre de conservació de fauna salvatge on acullen molts animals i ensenyen a respectar-los.
Han pogut gaudir d’un dia esplèndid a la natura i veure una gran varietat d’animals, així… Llegeix més»