Jornada d’atletisme de 1rESO

Un any més els alumnes de 1r d’ESO han participat a la IV Jornada d’atletisme a la pista d’atletisme del Congost (Manresa), juntament amb els altres centres de secundària de la comarca del Berguedà.

Han pogut participar en proves com 60 m tanques, 60 m llisos,llençament de pes, salt de llargada, 500 m llisos i diverses proves de relleus.

Després de l’entrega de premis hem acabat el matí aprofitant el sol que ens ha acompanyat fent una visita al Parc de l’Agulla.

Jornada de Sant Jordi

El divendres abans de St. Jordi alumnes i professors vam celebrar la diada amb diverses activitats.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van rebre la visita de l’escriptor Jaume Benavente que els va parlar sobre la seva vida d’escriptor i els va poder respondre preguntes sobre el llibre que estan llegint.

Per altra banda, els alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar en la 3a Marató de lectura per la llengua organitzada per Òmnium Cultural del Berguedà, on hi van participar molts dels centres de la comarca.

Finalment, es va acabar la jornada amb l’acte de lliurament de premis literaris i d’altres premis d’activitats que s’han fet al llarg del curs, tot amenitzat amb actuacions musicals.

Dissabte els alumnes de 3r d’ESO van muntar tres parades de venda de roses: una al Passeig de la Pau, una altra al Passeig de la Indústria i l’altra a Montmajor. Tot i que el temps no va acompanyar gaire les vendes van ser tot un èxit. Els diners recaptats van destinats a cobrir les despeses del viatge d’Irlanda i el viatge de final de curs del proper any.

Fem matemàtiques i proves Cangur

Els alumnes Núria Beringues, Mireia Torrabadella, Laura Mesa de primer i Maria Carol i Chhaturam Montalban de segon van participar el passat dissabte 16 d’abril a la segona Fase del Fem Matemàtiques que va tenir lloc a St. Vicenç de Montalt.

Van gaudir i disfrutar tot un matí on ells i les matemàtiques van ser els protagonistes.

Els alumnes de 3r i 4t van participar a la Jornada matemàtica que s’organitza al voltant de les proves Cangur. Felicitem a l’Àlex Escobar per la seva bona classificació!

CfbpRQjWIAAcSLU

Fira del coneixement

Els alumnes de 4t d’ESO de l’àmbit científic van visitar la Fira del Coneixement al pavelló de Suècia.

Van poder visualitzar l’exposició “World Water Resource”, participar en les experiències dels diferents estands i, finalment, presenciar la conferència “Les mongetes: un món per descobrir”, ja que el 2016 és l’Any Internacional dels Llegums.

Concurs de la Coca-cola

La Maria Carol i la Insaf El Idrissi de 2n d’ESO van anar aquest dissabte a Manresa a participar al concurs de relats curts de la Coca-cola.

Van gaudir escrivint un relat i deixant volar la imaginació sobre una frase escrita en una caixa de música petita que van trobar sobre la taula “¿De dónde había salido esto?”

Tota una experiència per aquestes alumnes!

Felicitats per haver-hi participat!

IMG-20160409-WA0001