Pràctiques al laboratori

Els alumnes de les diferents matèries de ciències han realitzat moltes pràctiques de laboratori durant l’hora de laboratori setmanal.

Aquí teniu un enllaç a una presentació amb imatges dels diferents experiments. Esperem que en gaudiu! Laboratori

laboratori

Sortida Salt del Colom

Els alumnes d’emprenedoria de 3r i cooperativa de 4rt han visitat l’obrador de xocolata artesana, l’obrador de vedella ecològica i les dues cases d’agroturisme que tenen al Salt del Colom de l’Espunyola com a model d’emprenedoria de proximitat.

A més a més, han fet una bona caminada!

Taller de robòtica

Els alumnes de tecnologia de 4tESO han participat en un taller de robòtica a la UPC de Manresa.

El taller ha consistit en construir i programar un petit robot en forma de cotxe de la casa Lego. Els alumnes han après a programar-lo fent que el robot avanci, retrocedeixi, giri, aparqui sol i finalment han fet una cursa de competició seguint circuit.

Vídeo del resultat

Conductàlia

L’alumnat de 4t d’ESO de tots els centres del Berguedà han assistit al taller de prevenció i conscienciació dels joves en la conducció.
Professionals del món sanitari, d’urgències i trànsit; així com víctimes d’accidents ens han ajudat a reflexionar sobre la importància de les nostres decisions.

Lliga de debat

Marta Caballol, Pau Capdevila, Joan Fígols, Ian Flores i Marc Sáez, alumnes de 4t d’ESO, van participar els dies 20 i 21 de febrer a la fase local de la Lliga de debats de la Xarxa Vives. Els debats es van celebrar a la sala… Llegeix més»

Berga Medieval 2nESO

Aquest divendres els alumnes de 2n d’ESO del centre han posat fi al projecte interdisciplinar “Berga Medieval” amb una sortida al Barri Vell de Berga. En aquest projecte han treballat en diverses matèries l’època medieval, s’han fet el vestuari i han fet diverses representacions.

Jornada de neu 2n d’ESO

Avui dimarts 14 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO han fet l’activitat d’Educació Física al Medi Natural. Han gaudit d’una jornada de neu als Rasos de Peguera amb dos activitats dirigides; raquetes de neu i construcció d’un iglú de supervivència.
Compartim algunes fotos de la sortida.