Visita de l’escriptora Carme Roca

El passat dijous dia 21 vam rebre la visita de l’escriptora Maria Carme Roca gràcies al programa Autors a l’Aula de la Institució de les Lletres Catalanes. Els alumnes de 3r d’ESO havien llegit el llibre Katalepsis i tenien tot un seguit de preguntes preparades. Alhora l’autora del llibre ens va explicar com és el seu procés d’escriptura, com es va acabar dedicant a aquesta feina i la importància de lluitar sempre per aconseguir allò que es vol.

Maria Carme Roca també va fer una breu visita als alumnes de 4t, que llegiran un llibre seu durant el 3r trimestre.

Va ser una trobada molt agradable i enriquidora. Esperem que en un futur puguem tornar a comptar amb la seva presència al nostre centre.

Taller de ciència amb Marc Boada

El dilluns 18 de gener, els alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO van participar en un taller del Marc Boada Ferrer, conegut divulgador científic català. En el taller va tractar molts aspectes científics, així com els elements químics, les roques, els minerals, els fòssils, l’evolució i, fins i tot, l’origen de la vida. En Marc amb el seu meteorit i les seves experiències va captivar els alumnes. Les seves explicacions van generar que molts dels alumnes es fessin reflexions sobre aspectes de la ciència que encara no estan clars.

Jornada de Nadal

Abans de vacances de Nadal alumnes i professors del centre han celebrat l’últim dia de classe amb una gran jornada.

Han fet regals, esmorzat xocolata desfeta preparada pels alumnes de 3rESO i finalment han gaudit d’un espectacle al Pavelló de Suècia. En aquest espectacle han actuat alumnes dels diferents cursos i alguns professors tot mostrant els seus dots artístics.

Bones festes a tothom!!!

Xerrada: Les xarxes socials i els seus perills

Benvolgudes famílies,

Ens plau convidar-vos a la xerrada sobre ‘Les xarxes socials i els seus perills’ que tindrà lloc dimecres 16 de desembre a les 17:30 hores a la Secció d’Institut Serra de Noet.

Aquesta xerrada serà dirigida pel Cap de l’Oficina de Relacions amb la Comunitat dels Mossos d’Esquadra al Berguedà.

S’informarà sobre com actuar davant l’ús cada vegada més estès de les xarxes socials i les noves tecnologies. També es donaran recomanacions i mesures de seguretat a prendre.

Esperem la vostra assistència.

foto_xarxes_socials