Projectes

El nostre centre sempre s’ha caracteritzat per participar en projectes d’innovació.

Aquest curs està participant a la Xarxa de Competències Bàsiques, a la Formació Interna de Centre per impulsar l’Estratègia Digital de Centre, al Programa de Generació del Plurilingüisme, al Programa de suport a la Certificació de Llengües, al Programa de Recerca, Creació i Servei i al Programa d’Innovació Pedagògica de Pràctiques Universitàries en centres educatius formadors (MUFPS).

També des del curs 2022-23 està implementant el nou currículum d’ESO, fet que ha comportat l’elaboració de projectes propis de centre basats ens situacions d’aprenentatge reals i ha promogut el treball amb entitats locals teixint xarxa i posant en valor els treballs de l’alumnat.

També des de fa uns anys portem a terme projectes com el Vivim Aventures per fomentar el gust per la lectura, l’Skamot Noet (Escola Verda) per fomentar els valors de l’educació per a la sostenibilitat o bé el Programa mòbils.edu el qual té com a objectiu impulsar la tecnologia digital en els centres i, especialment, els dispositius mòbils.

Al menú de l’esquerre podeu accedir a la informació d’alguns dels projectes que es realitzen al centre.