Mercat de Tecnologia del Vallès

Els dies 16 i 17 d’abril es va realitzar el primer Mercat de Tecnologia del Vallès, que és una continuació del MERCATEC, que ja aniria per la seva 9ª edició. Els nostres alumnes han participat amb els seus treballs.

mercat

Els i les alumnes de primer d’ESO van presentar les seves capses, tangrams i dòminos, els de segon els seus circuits domèstics, els de tercer la maqueta de la màquina de vapor del Titànic i els seus tractors, i els de Batxillerat un pont eòlic, un Scalextric pneumàtic i altres projectes pneumàtics. A més, van poder fer tallers sobre superconductors tèrmics, invents, autòmats, química, alta tensió, l’art al Mnac i el plató de televisió.

Aquí es pot veure un vídeo de l’activitat.

mercat

Segons el redactor del Diari de Terrassa, la maqueta de la màquina de vapor del titànic que han fet els alumnes de tercer d’ESO ha estat “la estrella” del Mercat de Tecnologia.