Els alumnes de primer i les seves plantes

Els alumnes de primer d’ESO han començat aquest divendres a plantar murtra, salvia, farigola, santolina, marfull i pittosporum a alguns racons del pati, per tal de millorar la biodiversitat del centre. L’activitat s’emmarca a dins del projecte mediambiental del centre, que inclou també la construcció d’una petita bassa, capses niu pels ocells i espais per petits invertebrats.

santolina

Aquests alumnes de primer d’ESO apadrinaran aquestes plantes i alguns dels arbres plantats aquesta primavera. Això comportara cuidar-los, regar-los i protegir-los mentre ells estiguin a l’institut.

sanmtolina

santolina