Exàmens de setembre i inici de curs 18/19

Els exàmens de setembre seran el dilluns 3 i el dimarts 4 de setembre. Cal recordar que els alumnes han de presentar les tasques de recuperació de la matèria el mateix dia de l’examen.

L’inici de les classes serà el dimecres dia 12 de setembre en les mateixes instal·lacions d’aquest curs per impossibilitat, de moment, d’anar a l’edifici nou.

Bones vacances!

Participació a la VIII Fase Nacional del concurs “Incubadora de Sondeos y Experimentos” a Cantàbria

L’Aran Capdevila, el Pau Buscall, la Queralt Santacreu i la Raquel Martín acompanyats de la Sílvia Salvador i l’Imma Casas ja són a Cantàbria per participar a la fase nacional del concurs “Incubadora de Sondeos y Experimentos”.

Amb el treball Cargols silvestres versus cargols de granja” representaran Catalunya a la categoria de 1r i 2n d’ESO.

Si voleu veure més fotografies cliqueu aquí. (s’aniran afegint fotos al llarg de l’estada)

Jornada de final de curs

Un any més hem acomiadat el curs amb una Jornada on els protagonistes han estat els alumnes de 4t d’ESO. Durant les primeres hores del matí ens han organitzat jocs d’aigua, un torneig de futbol, un taller de fotografia i altres activitats per a tots… Llegeix més»

Competició tenis taula

Els nostres alumnes Ariadna i Aitor de 1r d’ESO van rebre el trofeu a la primera i segon classificat respectivament de les finals escolars de Tennis Taula a Sant Jordi de Cercs. Moltes felicitats!

Jornada de l’activitat física

Un any més, el penúltim dia de curs escolar, els alumnes i professors hem participat en la Jornada de l’activitat física. En aquesta jornada els alumnes han escollit entre anar en BTT, una cursa d’orientació per la Serra de Noet, caminada a Queralt o activitats… Llegeix més»

Sortida a la Baells 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han marxat avui al matí per gaudir de dos dies d’activitat física als voltants de la Baells.
Alguns valents han volgut començar amb vitalitat, els que seran el seus últims dies de convivència del curs.
Si voleu veure més fotografies de la… Llegeix més»

Gimcana Matemàtica 2nESO

Un cop més els alumnes de 2n d’ESO han realitzat la Gimcana matemàtica per Berga. Aquesta activitat repte als alumnes a realitzar una sèrie de proves repartides per la ciutat relacionades amb diversos continguts matemàtics i científics que han treballat durant el curs.  Per aconseguir-ho han… Llegeix més»

Senderisme a 3rESO

Els alumnes de 3r d’ESO han posat a prova la seva resistència aeròbica superant els 20 km de ruta en dos dies.
Esforç físic, poc sol i molta pluja, jocs de nit, futbolín, bon menjar i molt bona companyia.

Camadoca 1rESO

Com els darrers anys, els alumnes de 1r d’ESO han realitzat la sortida de Camadoca per estudiar l’ecosistema del nostre entorn. Han conegut la fauna autòctona i les espècies invasores que desequilibren els ecosistemes. També han visitat els animals irrecuperables i exòtics que viuen a… Llegeix més»