ALUMNAT 2n GAD I 1r AIF VISITEN EL CONSORCI D’AIGÜES DE L’AMPOLLA

El Departament Administratiu de l’Institut Montsià d’Amposta, seguint en la seva línia activa, va visitar el passat 10 d’abril el CAT AMPOLLA (Consorci d’Aigües de Tarragona), amb els alumnes de 1r i  2n de Gestió ​Administrativa i 1r d’Administració i Finances. Primerament, van visitar la Comunitat de Regants de la dreta de l’Ebre, on se’ls hi va projectar un vídeo i se’ls hi va fer una xerrada de com neixen els canals, com va sorgir el projecte i com es tractava, i no cal dir que se’ls va conscienciar de la necessitat de no malgastar i estalviar aigua. Seguidament un bus els va portar al CAT a l’Ampolla, on van fer probes i experimentacions amb l’aigua i també van visitar les instal·lacions. Per concloure,  recalcar que la sortida va ser molt interessant, ja que de vegades no tenim suficient coneixement de les coses que tenim i que s’hi fan al nostre preciós entorn.