Alimentació completa i equilibrada

Avui els alumnes de 3r d’ESO han participat en una xerrada sobre l’alimentació completa i equilibrada. Aquesta activitat, promoguda pel Departament de Ciències des de la matèria de Biologia i Geologia, ha estat impartida per la Dra. Pilar Gussinyé i la infermera i nutricionista Esmeralda Marrodan.

Dies abans, els alumnes van tenir l’oportunitat de determinar quantitativament mitjançant la realització d’una pràctica quines són les característiques nutricionals de la seva alimentació habitual, i conèixer si s’apropa o no dels paràmetres que defineixen una dieta completa i equilibrada.

image

Ara els alumnes tenen l’oportunitat de corregir o millorar els seus hàbits alimentaris, els propis i els de tota la família, per a adquirir una vida més saludable i un dia a dia més satisfactori.

No us perdeu el reportatge que estan preparant els reporters del Far d’Hipàtia. Ens donaran les claus d’una bona alimentació!