Segona estada d’estudis de 1r d’ESO al Montseny

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 1r d’ESO marxen aquest dimecres al Campament dels Oms per continuar amb les activitats dels Treball de Síntesi. S’hi estaran fins divendres (està previst que arribin a l’institut a les 17.00 hores).

Durant l’estada realitzaran les següents activitats:

Dimecres 10 juny:

Estudi de les característiques geomorfològiques, biològiques i ecològiques de la riera d’Arbúcies, tot ficant-se a dins de l’aigua.

Caminada nocturna pel bosc, on podran escoltar els sons de la nit i aguditzar la vista en plena foscor (no portarem llanternes!).

Dijous 11 juny:

Preparació del lipdub. Tot els alumnes de 1r treballaran en un projecte comú de gravació d’un vídeo ocurrent i divertit en el que explicaran el treball de síntesi.

Activitats de lleure i de tutoria entorn la piscina.

Jocs de nit.

Divendres 12 juny:

El gran dia de gravació del lipdub!

Notícies:

DC 10 – 8.30. Marxem cap al Montseny!

DC 10 – 9.30. Ja som al Campament dels Oms. Els alumnes emocionats amb les tendes. Les noies es queixen “a on connectem la planxa del cabell i l’assecador?”. D’aquí a uns minuts anem cap a la riera d’Arbúcies.

DC 10 – 17.28. Repartiment de tendes i dutxes. Jornada aquàtica a la riera: s’ho han passat d’allò més bé!

DJ 10 – 13.18. Nit de caminada nocturna: pors i crits tots ben agafats pel bosc. De retorn al campament, ha estat impossible fer silenci. No hem pogut dormir fins a les 5! Avui ben d’hora assaig del lipdub. Ara preparats per dinar. A la tarda piscina!

DV 12 – 17.00. Tots a casa després de mil i una tribulacions… però hem treballat i ens ho hem passat molt bé.

Aviat el vídeo!

.

Els que no han pogut ser al Campament dels Oms també han treballat molt a l’Institut creant un Stop Motion (aviat veurem el resultat!).

8c30e88279f1daea3b96c7af2f13b243

Aquí tenim el resultat: