L’Hipàtia celebra el seu primer Carnestoltes

Aquest any és el primer curs que l’Hipàtia celebra la festa del Carnestoltes. El motiu fonamental és que la iniciativa ha sorgit dels alumnes i l’han sabut canalitzar al claustre d’una forma consensuada i democràtica.

L’objectiu és que els alumnes puguin desenvolupar la competència social i ciutadana des del punt de partida d’una idea fins a l’organització d’un esdeveniment lúdic i divertit. L’activitat està organitzada per ells mateixos.

La temàtica del carnestoltes és el món dels llibres. Cada classe ha decidit un títol o una temàtica i sobre aquesta han dissenyat unes disfresses i han preparat unes coreografies.

Es premiarà el grup que hagi demostrat:

• Cohesió de grup mentre desfilen tot ballant o actuant.
  • Originalitat i treball de la seva disfressa.

Hi ha premi per al 1r, 2n i 3r grup classificat fent la suma d’aquests 2 ítems.

Pel que fa a l’organització del matí de divendres, 5 de febrer, serà la següent:

De 1a a 4a hora – Classe normal on ningú es pot disfressar.

5a hora Els alumnes prepararan les seves disfresses per classes, les aules A esdevindran els vestidors femenins i les aules B seran els masculins. Així doncs, podran portar miralls petits i maquillatge.

– 6a hora – ACTUACIONS:

L’ordre de les actuacions serà el següent:

13.55h – ELS BARRUFETS (1rA) amb Carme G i Bego.

14h – L’ODISSEA (1rB) amb Carles P i Marisol.

14.05h – ELS ESPORTISTES (2nA) amb Carme S.

14.10h – ELS HIPPIES (2nB) amb Ivan.

14.15h – LA CELESTINA (3rA) amb Dolors.

14.20h – TAULA PERIÒDICA DELS ELEMENTS (3rB) amb Sandra.

14.25h – CATRINA, LA DEESSA DE LA MORT A MÈXIC (4tA) amb Josep Antoni.

14.30h – ROMEU I JULIETA (4tB) amb Àngels.

14.35h – LLIURAMENT DE PREMIS