2a Duathló Hipàtia d’Alexandria

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’alumnat de 4t d’ESO va participar divendres 13 de novembre a la 2a Duatló organitzada per la professora d’Educació Física Carme Solé.

Durant les sessions prèvies de la matèria l’alumnat havia passejat per l’itinerari per fer un reconeixement del recorregut i diversos alumnes s’havien estat entrenant per l’activitat.

Els alumnes, en funció de la seva condició física i preparació, van poder escollir una de les dues modalitats. En la categoria individual, s’havien de recórrer 1000 metres corrent primer, 6 km en bicicleta i finalment un altre quilòmetre altra vegada corrent o a peu. En la categoria de dobles, el recorregut era el mateix però la prova es distribuïa entre dos duatletes. Un feia el recorregut dels 2 quilòmetres corrent o a peu i l’altre els 6000 metres en bicicleta.

L’itinerari passava per un dels espais naturals del municipi i tenia la Bassa de Can Dunyó com a espai central i el riu Tenes com a escenari d’entorn.

Des de l’Institut Hipàtia d’Alexandria volem agrair als voluntaris de Protecció Civil la seva tasca i desplegament durant la prova esportiva. Vuit efectius d’aquest servei van estar al nostre costat a peu i amb els vehicles atenent i donant suport als duatletes i al professorat responsable. Sense el seu recolzament aquesta activitat no hauria estat possible. Moltes gràcies també a la Policia Local per la seva intervenció.

Una de les anècdotes del dia va ser l’arribada de la categoria individual masculina. Hi havia molta disputa entre tres dels nostres alumnes. La distància que havien mantingut entre ells durant tota la prova havia estat mínima i l’expectativa per veure quin seria l’ordre d’arribada era màxim. La sorpresa de tothom va ser quan als darrers metres es van esperar i van creuar la línia d’arribada agafats de la mà. Tot un exemple d’esportivitat i companyonia que serà difícil poder oblidar. Moltes gràcies per la vostra actitud i aquest gest tant simbòlic.

De fet, la seriositat, respecte i assumir el repte personal i grupal que implica una prova d’aquestes característiques i resoldre’l d’una manera tant satisfactòria és el que fa que la valoració per part del professorat participant sigui tant bona.

L’experiència i l’autoconeixement que va suposar pel nostre alumnat és també un dels motius que fa que volguem repetir una activitat d’aquestes característiques.

A continuació podeu veure una selecció de fotografies de la Duathló:

Finalment, el llistat dels guanyadors són:

Individual masculí:
1rs:Triple empat Marc Leal, Marc Ferré i Ignasi Simón
2n Alejandro Sanchez
3r Carlos Peña

Individual Femení:
1a Dory Beskid
2a Judit Rando
3es empat entre Raquel Criado i Maria Moron

Dobles Femení:
1eres: Sandra Monteoliva i Sandra Castillo
2ones: Carla Garcia i Mireia Roca
3eres: Kate Azaritti i Nazareth Galvan

Dobles Mixt:
Sara Rodriguez i Cristian Álvarez

???

L’entrega de premis es va fer al camp municipal de futbol. Tots els participants van rebre el clauer del centre fet expressament per aquesta edició de la prova esportiva de 4t com a record d’aquest dia i dels valors que van demostrar i aprendre.

Felicitats a tots i enhorabona per la vostra participació!