Certamen literari Sant Jordi 2015

Sant Jordi

Avui tot l’ alumnat de l’Hipàtia d’Alexandria participa en el Certamen Literari Sant Jordi 2015 convocat pel Departament de Llengües de l’institut. S’hi estableixen dues modalitats: narrativa, que consisteix a crear un microrelat d’una extensió màxima de 175 paraules; i poesia, en què hauran de fer una composició poètica, amb un mínim de 10 versos i un màxim de 25.

Les obres hauran d’anar signades amb pseudònim. En un sobre tancat s’hi inclouran les dades personals de l’alumne/a (nom, curs i grup, títol de l’obra i pseudònim).

Dia 23 d’ abril el jurat, format per diversos professors d’àrees no lingüístiques, decidirà el 1r i el 2n classificat de cada modalitat i categoria, i seran premiats amb l’Hipàtia d’or i l’Hipàtia d’argent respectivament.