“ELS DEURES NO SÓN UN CÀSTIG”

640_1450862420estudisMoltes o gairebé totes les escoles e instituts es queixen, protesten o passen olímpicament dels deures. Jo penso que els deures són positius, mentre que no es demanin en gran quantitats.

Els deures ens ajuden per a la preparació dels exàmens, per tant per al nostre futur.

A més són un gran percentatge importants a les nostres notes finals. Ens ajuden aprovar.

S’ha de dedicar almenys un parells d’hores al dia perquè tots els deures estiguin correctament fets. Fins i tot els deures poden ser divertits; com a llegir llibres o obres que t’agraden i redactar temes que et poden resultar interessants.

Impulso a les escoles i professors a encarregar deures  més entretinguts per als seus alumnes.

Reduïm els deures poc interessants!

Andrea V. TB  (edita: Laura QD)