Xerrada “Escola de famílies”

Benvolgudes famílies

L’AMPA i la comunitat educativa de l’Institut Joan d’Àustria a través del “Programa de Suport educatiu a les famílies” -de l’Ajuntament de Barcelona- i dins del nostre nou àmbit d’actuació “Escola de famílies”, hem organitzat una xerrada sobre un àmbit que considerem fonamental per a les famílies, tutors/res i/o responsables –especialment per a les que tenen fills i filles en edat adolescent o són molt a prop d’arribar-hi-.

Com acompanyar l’adolescència?

Descripció breu de la xerrada: Els nois i noies quan creixen passen per diferents etapes amb característiques i necessitats diferenciades. Conèixer l’evolució ens ajudarà a acompanyar-los en la seva presa de decisions. Adaptació familiar: vers els nous models relacionals que planteja l’adolescència. Com acompanyar els reptes de la recerca d’identitat personal, l’autoestima, la pressió de grup, la importància de la imatge, etc.?. Com podem treballar l’autonomia i la responsabilitat en els joves?.

Formació a càrrec de la Sra. Davinia Urbano

Data i hora: 07/02/2017  18:30 h.

Formulari d’inscripcions

seguint el següent enllaç https://goo.gl/forms/UEVLocKVdgWUDESN2

Període d’inscripcions fins el 5 de febrer de 2017

Esperem la vostra participació en aquesta activitat, de l“Escola de famílies”, programada per aquest curs 2016-2017.

Rebin una cordial salutació

Cartell Xerrada Adolescència 07-02-2017