Primer d’ESO. Escola del Mar de Badalona 2017

Eriçons de mar, estrelles vermelles i verdes, crancs i escòrpores que s’amaguen entre les roques, tomàquets de mar i anemones que obren els seus tentacles per capturar l’aliment, butifarres netejadores dels fons sorrencs, donzelles multicolors que habiten les praderies de posidònia… són una mostra de la fauna litoral del Mediterrani que els nois i les noies de primer d’ESO han pogut descobrir als aquaris de l’Escola del Mar de Badalona.

Com cada any hi hem tornat i hem gaudit amb les magnífiques explicacions dels professors sobre com se les empesquen els organismes per suportar la força de les onades, lluitar per menjar i alhora no ser devorat i sobreviure en la foscor de les profunditats.

Després, en el taller sobre l’observació del plàncton, hem observat mostres de diatomees, dinoflagelats, copèpodes i altres organismes de petit tamany visibles només amb les lupes binoculars i els microscopis.

Aquí us deixem una col·leció d’imatges sobre la nostra visita. Esperem poder tornar-hi l’any vinent.