L’INS Joan d’Àustria participa a les proves Cangur 2018

El passat dia 15 de març es van realitzar les proves Cangur a Catalunya. Aquestes proves són una sèrie de qüestions de caire matemàtic, dividides segons els nivells. Enguany, el nostre institut ha presentat alumnes per a Quart de la ESO, i primer i segon de Batxillerat, obtenint uns resultats força bons. En particular, destaquem els alumnes de Quart, Irati Escuer, Pei Wang de QA, i Marc Riera, que tot i ser de tercer, ha fet les proves de quart quedant entre els millors del centre d’aquest nivell. Especial menció mereixen també els alumnes de primer de Batxillerat, Fernando Sanz Casado ha quedat al lloc 68 de tot Catalunya, i els alumnes Raïd Houms i Yeray Bocardo, entre el 10% millors. De segon de Batxillerat, han destacat Marc Pernias i Jahanzeb Raja.

Els alumnes han comentat que aquest any les proves han estat més difícils que en anys anteriors, tot i que els resultats finalment han estat força bé.

Esperem que l’any vinent tornem a participar i a veure si encara ho podem fer una mica millor!!