Activitats extraescolars curs 2015-16

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, l’institut organitza activitats extraescolars a les tardes en col·laboració amb  l’AMPA.

Les activitats programades per el curs 2015-2016 son:

• Escola de bàsquet 1er cicle no federat: dilluns i dimecres, a la tarda, de 16:30 a 17:30
  • Escola de bàsquet 2on cicle i batxillerat (no federat): dilluns i dimecres de 18:00 a 19:00

Mínim nombre de participants, per grup: 12

(En el cas que no hi hagi el nombre suficient d’alumnes, a cada grup, s’unificarà en un únic grup els dilluns i dimecres de 18:00 a 19:00, si s’arriba al nombre mínim de participants )

Pagaments 70 € 60 € 130 €
Data límit pagament 06/11/2015 11/02/2016
Codi Concepte (Nen/Nena) EB-15-Cognom-Nom-Curs-Grup
Exemple EB-15-Martín-Martí-1-A
Inici Activitat 04/11/2015 Final Activitat 15/06/2016
  • Teatre (Fora de termini)

• Bàsquet 2on cicle federat -Categoria Junior – (anys de naixement 1998, 1999 i 2000)
    • Dies d’entrenament: dimarts i dijous de 19:00 a 20:00
    • Partits locals: dissabte 9:30

Aquesta activitat té un nombre molt limitat de places (podeu consultar la quota i a l’AMPA de l’institut)

El compte, on podeu fer l’ingrés, és el compte de l’AMPA

0182 7062 43 0208005981

Els conceptes, que heu de reflectir a l’hora de fer l’ingrés, figuren a l’apartat “Codi Concepte” de cada activitat.

La data límit d’inscripció és fins el  30 d’octubre de 2015. Haureu de portar el comprovant  de pagament, a l’AMPA, i omplir el full d’inscripció.

Si el nombre d’inscripcions, a l’activitat, no arriba al nombre mínim de participants i l’activitat no es pot desenvolupar, els pagaments realitzats seran retornats íntegrament.

Cordialment

Equip Directiu INS Joan d’Austria

Barcelona, 16 d’octubre de 2015

1. Silvia

Mi hijo hará segundo, el puede elejir si quiere ir federado o no???
    Que diferencia hay de estar o no federado.
    La actividad se realizara independientemente de la cantidad de chavales que se apunten?????

2. Oscar Gutierrez

Los alumnos de segundo no estarán federados. Dependiendo del número de alumnos, nos podríamos plantear una competición a nivel escolar.
    Así mismo, no hemos pensado un número mínimo para realizar la actividad, pero es recomendable que haya un grupo de al menos, 5 ó 6, dado que es una actividad colectiva.

3. silvia

hola,,,,mi hijo empezara segundo este año,,,,para horarios de basquet él que estaria en el 1er. ciclo (supongo que 1er ciclo son primero y segundo)

4. silvia

Hola en la reunion de padres se hablo sobre las extraescolares, hay papas que los niños estan interesados en hacer basket y no pudieron asistir a la reunion y puede que no se hayan enterado de los cambios que se han producido en esta actividad, creo que se podria informar directamente a los niños en las aulas, porque puede que no miren la web porque hay nenes que le preguntan a mi hijo que tienen que hacer y que cuando empieza el basket.

1. Foto del perfil de raquel calongeraquel calonge Post author

Hola Silvia,
      En las diferentes tutorías se ha informado a todos los alumnos de las actividades escolares. Si estos niños tienen dudas pueden preguntar a su tutor/a o bien los padres dirigirse al AMPA o al centro y preguntar por algún miembro de la junta directiva.
      Atentamente,

Raquel Calonge
      Cap d’Estudis

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *