Well done everybody!

We are very happy to congratulate the students who have succeeded in obtaining the First Certificate in English. Well done everybody!

First placement test: getting the new team ready.

10 anys del Programa Joves i Ciència

Més de 300 alumnes i professors de totes les promocions del programa Joves i Ciència, de la Fundació Catalunya La Pedrera, es van reunir el dissabte 16 de setembre per celebrar el desè aniversari del programa a Món Sant Benet.
Aquests participants formen part de la història del Programa Joves i Ciència, que va néixer el juny de 2008 amb la voluntat d’identificar joves estudiants de quart curs d’ESO, amb talent i interès per la ciència, per tal de fomentar-los la vocació científica. Entre ells també antics alumnes del nostre institut seleccionats en diverses edicions.

AVÍS RECOLLIDA LLIBRES AMPA

DIA 12 DE SETEMBRE DE 16:00h A 19:00h

(Si heu pagat per transferència, recordeu portar la còpia.)

Segueix l’AMPA El Cairat al facebook
ampa.cairat1@hotmail.com

LLISTATS DE LLIBRES PER NIVELLS 17-18

Per a resoldre incidències: dilluns 18 de setembre 16:00h a 19:00h

BEQUES PER A ALUMNAT DE BATXILLERAT 2017

Podeu consultar els requisits i la documentació per demanar beca al següent link:
Termini fins al 3 d’octubre de 2017

Institut Ciències de la Terra Jaume Almera

Les alumnes Elsa Martín, Marta Ochando, Nerea Serrano i Maria Sicília han gaudit d’una estada a l’institut de Ciències de la Terra Jaume Almera (ICTJA-CSIC) gràcies al premi que van guanyar a la passada edició d’Exporecerca Jove.

L’ICTJA-CSIC és considerat com un dels centres de recerca en geociència més rellevants d’Espanya. A més a més, aquest centre serveix com a font d’assessorament en casos d’emergències de riscos naturals i col·labora en projectes relacionats amb la indústria dels recursos naturals.

I a una d’aquestes sessions han pogut assistir també per aprofundir en el seu treball de recerca els alumnes de batxillerat Marcel Bene, Víctor Losada, Marc Perera i Juan Sánchez.

Agraïm a l’investigador Jordi Díaz Cusi tot el temps que ens ha dedicat aquests dies.

Bioinformàtica a la Universitat Autònoma de Catalunya

L’alumne Marc Perera ha realitzat un curs d’introducció a la bioinformàtica entre els dies 10 i 14 de juliol a la UAB.
Aquest curs els permetia iniciar-se en el coneixement de  les bases de dades sobre genètica i com buscar la informació utilitzada en la bioinformàtica. Han après a tractar amb aquestes dades, com realitzar un clonatge “in silico”  i com obtenir la informació necessària per poder crear un arbre filogenètic.

Campus Ítaca 2017

El Campus Ítaca persegueix l’objectiu de motivar els nois i noies que estan a punt de començar l’últim curs d’ESO per tal que l’any següent segueixin estudiant. Aquest curs hi participen els alumnes Samira Solà, Lucía Martínez, Marta Lora, Adam Vallverdú i Marcos Martínez… Llegeix més»

Premiats a la 2a Edició del Premi de recerca Vila d’Esparreguera

19657046_1540594909338727_4820580751648055124_n

El treball L’impacte de la crisi econòmica al comerç d’Esparreguera de les alumnes Andrea Córdoba, Judith Urbán i Montse Sánchez ha guanyat el primer premi de la categoria de 3r i 4t d’ESO. Aquest treball ha estat dirigit pel tutor Josep M. Cobos.

Felicitats per aquest treball i les seves reflexions sobre el canvi del comerç a la nostra vila!

Fòrum de Joves Talents de Catalunya

IMG-20170629-WA0053La Georgina Molero ha pogut gaudir d’aquesta estada a Berga, els dies 28, 29, 30 de juny i l’1 de juliol.

Aquests dies ha fet activitats relacionades amb l’energia i l’aigua, juntament amb els altres 40 seleccionats de tot Catalunya.