Acte de cloenda del Sharing to learn

Els Language Assistants reben el reconeixement del seu voluntariat al projecte Sharing to learn.

Aquest projecte té com a objectiu la millora de l’expressió oral en llengua anglesa. L’alumnat del nostre centre comparteix converses i activitats en anglès amb alumnes de les escoles de primària d’Esparreguera.

Estada del programa Argó a la UAB

DSCN3770[1]

Els alumnes Marcel Bene, Sara Ladefoged Michelsen, Chloé Nicolau, Marc Sánchez i Álvaro Valle  de primer de batxillerat participaran al programa Argó fent una estada a la Universitat Autònoma de Barcelona des del 26 de juny al 13 de juliol.
Aquesta estada  ofereix assessorament i suport als estudiants de batxillerat en el seu pas a la universitat.

Mobilitat europea per a joves

El professor de dret públic de la Universitat Rovira i Virgili, especialitzat en polítiques europees de cooperació internacional,  Adrià Calvet fa una conferència sobre els programes de mobilitat i les oportunitats per a joves   a la Unió Europea (voluntariat, programes d’estudis, recerca de feina…)  a l’alumnat de primer de batxillerat.

Preinscripció Batxillerat 2017-2018

preinscripcio-escolar-post

Període de presentació de sol·licituds:

16 al 24 de maig

L’horari de presentació de sol·licituds a Secretaria és:

De dilluns a divendres de 9:00 h a 14:00 h

Dimarts i dimecres de 16:00 h a 17:00 h

Informació sobre el procés de preinscripció i matrícula

Calendari procés de preinscripció i matrícula 17-18
Instruccions per a la preinscripció 17-18
Imprès sol·licitud de preinscripció Batx17-18
Barems 17-18

Taller de booktrailers

El passat 10 de maig, l’alumnat de 1r d’ESO va assistir a un taller de booktrailers que va oferir el narrador Carles Alcoy amb l’objectiu d’encomanar la curiositat i el gust per la lectura als alumnes.

Daniel Izquierdo: la poesia com a antídot per a la disinergia cerebel·losa mioclònica

El poeta i mestre Dani Izquierdo ha compartit aula amb els alumes de segon d’ESO. Els ha parlat de la malaltia rara neurodegenerativa que el va apartar de les classes i va disminuint les seves funcions vitals, però també de com l’afronta amb la Vida que li atorga la Poesia.

Ha recitat una selecció de poemes que han marcat la seva vida i li hem preguntat per la seva darrera publicació: “Las cicatrices invisibles”.

Val més riure que plorar

Dijous a la tarda el grup de teatre Trencaescenaris ens van deixar ben clar que”Val més riure que plorar”. Una obra en la qual tragèdia i comèdia lluiten fins el final. A la segona part van interpretar La comèdia de l’olla de Plaute i El somni d’una nit d’estiu de Shakespeare.

Xerrada Santi Baró

El passat divendres dia 5, l’escriptor Santi Baró va visitar el centre per dur a terme un seguit de xerrades dirigides a l’alumnat de 4t. L’escriptor Santi Baró va explicar als alumnes l’origen de la novel·la La lluna de gel, una història basada en fets reals sobre una noia que va caure en una xarxa de prostitució. L’alumnat de 4t d’ESO va conversar amb l’autor i va poder conèixer com és el procés de construcció d’una novel·la.