Paula Sánchez, al curs de I tu?Jo, Bioquímica de la UB

L’alumna Paula Sánchez ha estat una dels 24 seleccionats per participar del curs I tu? Jo, Bioquímica, organitzat per la Universitat de Barcelona.

Es tracta d’un curs d’iniciació a la bioquímica i a la biologia molecular que es realitza del 19 al 23 de juny a la facultat de biologia i està adreçat a estudiants de batxillerat. Aquest curs combina xerrades sobre els temes capdavanters de la Bioquímica i Biologia Molecular d’interès en la nostra societat i pràctiques de laboratori amb experiments realitzats pels mateixos alumnes.

L’institut El Cairat, centre examinador de l’examen FIRST d’Exams Catalunya

first

Last Saturday, fifteen students from our school and ten more from other neighbouring schools and academies had the opportunity to test their English knowledge in our premises. For the first, time our school was host to the official Cambridge First Certificate Exam, since it is an official Cambridge Exam Preparation Centre. It was tough but the candidates were satisfied with their performances. We wish them the best of luck!

El nostre centre ha estat centre examinador de l’examen FIRST d’Exams Catalunya. Han realitzat totes les proves de Cambridge English el mateix dia.

15 alumnes del nostre institut han fet aquests exàmens. També han pogut examinar-se alumnes d’altres centres. Molta sort a tots!

Georgina Molero participa al Fòrum de Joves Talents de Catalunya

L’alumna Georgina Molero de 4t d’ESO ha estat una dels 40 joves seleccionats per participar en el Fòrum de Joves Talents de Catalunya.
Aquest Fòrum vol premiar els  estudiants preuniversitaris  amb millors expedients acadèmics (joves talents) amb la finalitat d’incentivar l’estudi de la ciència i la tecnologia.

Aquest fòrum es realitzarà a Berga del 28 de juny a l’1 de juliol. En aquesta tercera edició 2017, el tema central és “Nexe Aigua – Energia”.

Enhorabona!

IV Vespre de recerca

El passat dijous 8 de juny es va celebrar la IV edició dels Vespres de Recerca. Una trobada en la qual alumnat de diferents centres presenta les seves recerques al públic en general. Agraïm la tasca dels voluntaris del grup impulsor i donem l’enhorabona a tots els participants per la qualitat dels seus treballs.

Concurs Es de Libro. Dues mencions extraordinàries.

Treball L’estrès i l’ansietat, realitzat per les alumnes Georgiana Arcaleanu, Estela Giralt,  Sara López i Judit Solà de 2nESO. El trobareu a: https://es3girls.wixsite.com/es3-estres-ansietat

Treball La fi del món, el futur i la humanitat, del grup format per la Maria Parcerisas, el Jon Muñoz, el Marcos Rodríguez i la Berta Ubals, el podeu consultar a: https://futubloggers.wixsite.com/futur

Tots ells han fet l’optativa Aprenem a investigar i pertanyen a Gust i Passió per Investigar.

Informació vol de tornada Estades Irlanda 4t ESO

Benvolgudes famílies,

Us recordem la informació del vol de tornada dels participants a les Estades Lingüístiques a Irlanda:

Dissabte 3 de juny
Hora prevista d’arribada 22:15 h
Número de vol
 EI  564 DUBBCN  HK60 1845 2215 /ETK

From the Cliffs of Moher to Galway. Today we have enjoyed a wonderful and sunny day visiting these amazing landscapes.

Festiu de lliure disposició

Serveixi aquest escrit per recordar-vos que el proper dilluns 5 de juny de 2017, el nostre institut romandrà tancat per ser dia festiu de lliure disposició, segons l’Ordre ENS/77/2016, de 6 d’abril, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2016-2017 per als centres educatius no universitaris, amb l’aprovació del Consell Escolar i d’acord amb les recomanacions del Consell Escolar Municipal d’Esparreguera.