Graduació 4t d’ESO

Divendres passat va tenir lloc a l’institut la Festa de Graduació de 4t de l’ESO, organitzada per l’AFA.
Va ser una cerimònia molt entranyable que va reunir el nostre alumnat i les seves famílies i que va comptar amb la presència de representants de tota la comunitat educativa del Torrent.
Durant la celebració van prendre la paraula representants de la direcció,del  professorat, de l’alumnat i de les famílies per recordar els moments compartits durant aquests quatre anys i per desitjar que hi hagi molts més durant els propers cursos.