#100tífiques’24

Emmarcat en el Programa 100científiques ens han visitat al centre les investigadores de la UB, Martina Trisia Cinca-Tomás i Marta Puertollano.
Les dues científiques van compartir amb l’alumnat de 1r d’ESO les seves experiències professionals i coneixements i van il·lustrar la importància de la ciència… Llegeix més»

Jornada informativa a la UAB

L’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut ha tingut l’oportunitat d’explorar les diverses opcions acadèmiques i professionals a través de la seva visita a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Durant aquesta enriquidora jornada, els i les estudiants van assistir a xerrades divulgatives que van… Llegeix més»

El Club del Teatre de l’Institut gaudeix de Macbeth

El Club del Teatre de l’Institut continua compromès amb la seva missió d’explorar i apreciar les diverses formes d’expressió artística.
Recentment, van assistir a la representació de l’obra mestra de William Shakespeare, Macbeth, al prestigiós Gran Teatre del Liceu, una tragèdia intensa que desperta emocions… Llegeix més»

Celebrem el Carnestoltes!

El passat divendres vam celebrar Carnestoltes amb una gran participació de tot l’alumnat del Torrent, que va unir esforços per crear una disfressa conjunta i realitzar una actuació memorable. Volem destacar l’excel·lent treball del grup de 4t E, que es va alçar amb la victòria… Llegeix més»

Descobrint com és la fabricació de paper

Aquest divendres l’alumnat de 1r d’ESO ha visitat el Museu Molí Paperer de Capellades.
La jornada ha començat amb una càlida benvinguda per part del personal del museu, què ha introduït l’alumnat al món del paper i la història que envolta aquesta antiga artesania. Després… Llegeix més»